Sivu 1/2
Viimmisimmät photot -73 rojektista
Lähetetty: 15 Kesä 2007, 19:18
Kirjoittaja PeteP
Nyt se olisi vihdoinkin sävyssä, sävynä alkuperäisen njäköinen GoldGlow, lopputulos kohtalainen ... tuo konepellin musta näyttää todella mukavalta, (kuvissa vaan ei näe kovin hyvin tuota kivaa mustan silkinhohtosävyä) maalina SpiesHekkerin RallySwartz, elikkäs oikeaoppisesti maalattuna, ei kirkkaaksi lakattuna.
http://s82.photobucket.com/albums/j244/PeteSaari/
Lähetetty: 15 Kesä 2007, 19:38
Kirjoittaja musse67
Hyvältä näyttää! Joko Beach Pony Partyyn ajossa?
Lähetetty: 15 Kesä 2007, 19:46
Kirjoittaja PeteP
musse67 kirjoitti:Hyvältä näyttää! Joko Beach Pony Partyyn ajossa?
....

ei sitten näkyiltykkäään
Lähetetty: 16 Heinä 2007, 22:35
Kirjoittaja PeteP
Nonnii! nyt alkaa muistuttaa sitä mitä sen kuuluu olla

Hieman vielä hommaa, lasien listat, osa verhoilua + pientä näpräämistä mut suunnitema on että loppuviikosta ajetaan katsurille, jos ei aivan kaatosade

Lähetetty: 16 Heinä 2007, 23:47
Kirjoittaja musse67
Nyt ois taas viikonloppuna mahis Kalajoelle ajella kattoon räk reisinkiä.

Lähetetty: 17 Heinä 2007, 00:39
Kirjoittaja Esaleeni 27
Komia on !!!
Varsinkin nuo vanteet
Hyviä kuvia ja tekstejä...
Lähetetty: 17 Heinä 2007, 01:50
Kirjoittaja voorti
Jep Jep! puhumattakaan etupoilerista!! ei vissiin menny ku vuos tai kaks, että sai kaverin puhuttua ympäri
Vielä ehtii sopivasti kurvailla, loppukeästä hienolla ponilla ja tunnustella mitä mahollisesti ens/tulevina talavina tapahtuu

Lähetetty: 17 Heinä 2007, 01:52
Kirjoittaja voorti
Tai, sitte loppukesästä

Lähetetty: 17 Heinä 2007, 23:04
Kirjoittaja PeteP
Kiitoksia! hyvä että joku sentään diggailee, ei nää isokoppaset oo koskaan ollu tämän eärlyvoorumin suosikkeja

Jeah, vanteethan on Esalle wanhat tutut

lainassa kylläkin Kiitos siitä nimim.voortille, lainaehdot oli niin hyvät jottei voinu kieltäytyä

ens kesinä pitäis ainakin paremmin sulaa kumi, tai lukon kanssa kumet

voortille kiitosta muutenkin, henkisestä tuesta, ja tuosta käännytystyöstä

Eiköhän kalajoellakin jossain vaiheessa käydä, reisinkiä ja mahtollisesti siiändsändisä

Lähetetty: 08 Joulu 2007, 20:39
Kirjoittaja PeteP
Vähän jotain taas tuusailtu

Perä kunnostettu Suojasella, uusi Foort Reisinkin lukko+ masterkit Akseli ja muut mustana olevat on hiekkapuhallettu ja jauhemaalattu, Suuri Kiitos siitä avusta nimimerkiille voorti

Murikkaan suhautin ruosteenestopohojamaalia +himmeä lakka ja harmaat osat CastBlastia, elikkä hieman yritetty saada alkuperäisluukkia.. kuvissa murikka vaan näyttää kameran valossa liian oranssilta, luonnossa maltillisempi sävy. KONE nippeleinä, akseli joskus tuunattu 010 alikoon, ja laakerit komeesti punottaa

Lohko Std.koossa, tuosta sitten lähdetään leipomaan hukassa olevia heposia esiin
http://s82.photobucket.com/albums/j244/PeteSaari/
Lähetetty: 08 Joulu 2007, 23:05
Kirjoittaja Drummer
Tuo mäntä-kuvien jälkeinen foto oli kiva kevennys... Tuostako meinasit pyttyjen hoonaajaa vai peräti poraria

Varohan ettei tarvii hirveitä ylikokomukeja hankkia ja seinämävahvuuskin on rajoitettu
Kohtapa mie otan saman suuntaisia kuvia, saa nähdä mitä löytyy...
Lähetetty: 08 Joulu 2007, 23:15
Kirjoittaja PeteP
Drummer kirjoitti:Tuo mäntä-kuvien jälkeinen foto oli kiva kevennys... Tuostako meinasit pyttyjen hoonaajaa vai peräti poraria

Varohan ettei tarvii hirveitä ylikokomukeja hankkia ja seinämävahvuuskin on rajoitettu
Kohtapa mie otan saman suuntaisia kuvia, saa nähdä mitä löytyy...
Kuvan kaverihan on kokenut kairaaja :lol saattais vaan lännenmiehellä olla turhan kova taksa, vaikka hiekkapaperit antais talonpuolesta

Lähetetty: 09 Joulu 2007, 13:01
Kirjoittaja Fastback
PeteP kirjoitti:Vähän jotain taas tuusailtu

Perä kunnostettu Suojasella, uusi Foort Reisinkin lukko+ masterkit Akseli ja muut mustana olevat on hiekkapuhallettu ja jauhemaalattu, Suuri Kiitos siitä avusta nimimerkiille voorti

Murikkaan suhautin ruosteenestopohojamaalia +himmeä lakka ja harmaat osat CastBlastia, elikkä hieman yritetty saada alkuperäisluukkia.. kuvissa murikka vaan näyttää kameran valossa liian oranssilta, luonnossa maltillisempi sävy. KONE nippeleinä, akseli joskus tuunattu 010 alikoon, ja laakerit komeesti punottaa

Lohko Std.koossa, tuosta sitten lähdetään leipomaan hukassa olevia heposia esiin
http://s82.photobucket.com/albums/j244/PeteSaari/
Hieno homma että lohko on std. koossa, 351c vara kun tulee 0,060" tai hiperf käytössä jopa 0,040". Ootko Pete ajatellut suoraan 0,030" vaiko jotain lohko ystävällisempää 0,010" jos sillä menisi pytyt tasaisiksi? Pienemällä ylikokoporauksella lohkon käyttöikää tulisi lisää ja toiseksi custom mäntä ei ole kuin ~ 50 USD per mäntä kalliimpi (yht. 400 usd).
Digikamera on kyllä lahjomaton epeli, minä olin maalannut auton pohjan kauttaaltaan ja jätin taka-akslelin maalaamatta koska se näytti "ihan hyvältä" ja mielessäni oli sen vaihtaminen Strangen tai Currien vastaavaan joten halusin välttyä hukkatyöltä. No alusta oli maalattu, uudet pakoputket vedetty ja kaikki näytti hyvältä. Otin pari kuvaa putkistosta jotta olisi päässyt kavereille brassailemaan. Kuvissa pohja näyttää tosi hyvältä mutta murikka aivan KAAMEALTA, hitto siinä näkyy kaikki mahdollinen pohjaväristä eteenpäin mikä ei paljaalla silmällä näy! Mitä tästä opimme? Ei mitään.

Lähetetty: 09 Joulu 2007, 13:45
Kirjoittaja PeteP
Totta että tikikameran välkähys tuottaa helposti ikävää kontrastia,jota luonnonvalossa ei näy, onhan noita säätöjä camerassa, mutta enoo minäkään niin kuvaaja että jaksaisin perehtyä kaikkiin hienouksiin
Joo ehkä 030 on se, niin saa ainakin heti mäntää, ja jos kaikki pysyy muuten ehjänä,niin eiköhän tuolla aja sitten piiitkän pätkän

Lähetetty: 10 Joulu 2007, 09:38
Kirjoittaja voorti
Jep, hommahan on hyvällä alulla. Nyt taijettiin siirtyä rojektissa, omistajaa erityisen miellyttävään vaiheeseen

. Vielä taitaa joutua pannuhuoneen ja muutamat kalikat nykäseen uuteen sävyyn

ennen ku laskee eheän voimapatin kärmeen sisuksiin.