Sivu 1/1
Puristukset kateissa?
Lähetetty: 05 Kesä 2007, 09:49
Kirjoittaja veekoo
Kurjaa kayntia selvitellessa pari pyttya paljastui vajaapuristeisiksi.. Kylmana ok, mutta lamposena katoaa. Onko kellaan ollu moista? Syy voi olla taannoinen veto yhta kamaroa vastaan, jonka voitto ilmeisesti makso padan..

Olisikohan vihdoin aika alkaa saastamaan siihen kraaterimoottoriin vaiko riittaisiko ihan joku pikkuremppa..?

Lähetetty: 05 Kesä 2007, 10:09
Kirjoittaja Vee8
Tee aito ameriikan korjaus ja rengasta 2 pyttyä, yhessä koneessa oli jopa vaihdettu 2 mäntää kun avasin sen amöriikän jäljiltä...

Lähetetty: 05 Kesä 2007, 10:22
Kirjoittaja veekoo
Vee8 kirjoitti:Tee aito ameriikan korjaus ja rengasta 2 pyttyä, yhessä koneessa oli jopa vaihdettu 2 mäntää kun avasin sen amöriikän jäljiltä...

Hmm.. Kutkuttava vaihtoehto.. Vaatii kylla vahan enempi purkamista ku parkkipaikalla sujuisi.

Lähetetty: 05 Kesä 2007, 13:32
Kirjoittaja Mexico65
Oisko vain kansipahvi? Tai palaneet venttiilit?
Lähetetty: 05 Kesä 2007, 19:14
Kirjoittaja veekoo
Venttiilit kavi mielessa, kun se taannoin poksutteli & kalkatteli jonkin verran ennen viritysta ja venttiilien saato on ollu listalla tovin aikaa. Mitenkahan tuon pystyisi selvittamaan, onko se venat, pahvi vaiko jotain vakavampaa? Muuten kuin avaamalla siis? Vetta se ei sylje ulos ollenkaan eika kauheasti oljyjakaan. Siis normaalia enempaa. Toki tota huonokayntisyytta on ollu ilmassa vasta tovin, joten pitanee seurailla, mitka liemet mahdollisesti saa kyytia..?
Lähetetty: 05 Kesä 2007, 19:25
Kirjoittaja PeteP
Mulla oli eräässä seevyn pikkuplokissa joku vetäny säädöt pohjaan, kylmänä kävi ok, mutta kuumana alko ontumaan, uusien nostimien

ja säätöjen jälkeen toimi taas hjuvin
Lähetetty: 05 Kesä 2007, 20:25
Kirjoittaja Foxy Lady
Teetä tai tee ohivuotomittaus. Silloin kuulet korvalla mistäpäin kone falskaa. Eli plugi kiinni tulpan paikalle (kuten puristuksia mitatessa) ja ilmaa pyttyyn. Jos tuhisee putkessa on männänrenkaat menettäneet pontensa jos tuhisee öljykorkista niin venttiilit vuotaa. Jos taas tulee kuplia veteen, niin kansipahvi on menetettyä.
Lähetetty: 06 Kesä 2007, 09:01
Kirjoittaja Mexico65
Foxy Lady kirjoitti:Teetä tai tee ohivuotomittaus. Silloin kuulet korvalla mistäpäin kone falskaa. Eli plugi kiinni tulpan paikalle (kuten puristuksia mitatessa) ja ilmaa pyttyyn. Jos tuhisee putkessa on männänrenkaat menettäneet pontensa jos tuhisee öljykorkista niin venttiilit vuotaa. Jos taas tulee kuplia veteen, niin kansipahvi on menetettyä.
Ohivuoto mittaus tietenkin paras tapa selvittää ongelma.
Tarkennus:
-jos suhisee pakokanavaan (pakoputkeen) niin pakoventtiili vuotaa
-jos suhisee imukanavaan (imusarjaan) niin imuventtiili vuotaa
-jos suhisee kampikammioon (venttiilikoppiin) niin männän renkaat vuotaa
-jos suhisee (kuplii) vesitilassa (syylarissa) niin kansipahvi vuotaa
Lähetetty: 06 Kesä 2007, 17:55
Kirjoittaja ac5
Voisko muutama pakovena kantaa,paukuttaa mukavasti putkessa.
Kansipahvi vuoto ,ei mulla ainakaan käyntiin vaikuttanut.Ja luulis,jos m-renkaat mennyt,ei kylmänäkään pidä painetta?
Lähetetty: 06 Kesä 2007, 20:02
Kirjoittaja Foxy Lady
Kiitos tarkennuksesta
Lähetetty: 07 Kesä 2007, 00:50
Kirjoittaja veekoo
Jepjep.. Mannanrenkaat valskaa kahdessa pytyssa ja toisessa niista myos imuventtiili. Tais tulla reissu moottorikauppaan. Olisko tollanen rebuildattu 351W GT40 kansilla ja rullanokilla hintansa vaarti..?