Kierrorajoitin

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Kierrorajoitin

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Suunnitellut laittaa kierrosrajoitin koneeseen. Onkohan niissä paljonkin eroja? Kun on tuo hei-jakaja niin siihen olisi tarjolla mm. tuollainen:
http://store.summitracing.com/partdetai ... oview=sku/

Menisi kivasti piiloon sinne "ämpärin" sisään. :D Ja plussana olisi portaaton säätö 5000-10000 rpm välillä.
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Eikö tähän kukaan kommentoi...
Ylös ylös. :)
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Joskus kun kattelin jakajaa rottaan, niin lahinna 2 ominaisuutta pisti silmaan noissa rajoittimissa
- Pehmea / kova rajotus
- Saatamisen helppous

Pehmea rajotin ei tyssaa jenkaa ihan seinaan. Samanlainen ei-ropottava niin kuin uudemmissa autoissa on. Saatamisen suhteen vaihtoehdot on ruuvattava / palikkaleikki. Kaippa ton palikankin voisi vaihtaa saatovastukseen?
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Vastaa Viestiin