Sivu 1/2
Shelby americanin arvo suomessa?
Lähetetty: 30 Touko 2007, 08:22
Kirjoittaja Mussemaan
Saattaisi olla tulossa yksi Suomeen...
Mutta heittäkääpä arvioita, mikä olis reaaliarvo -69 Shelby GT500 428CJ aut. loota Suomessa/euroopassa/jenkkilässä?
Auto on alkuperäinen, 85000km ajettu. Maalattu uudelleen, sisustassa vaihtuneet penkit "rallimaisempiin", samoin ratti. Muuten tip-top ja orggis.
Lähetetty: 30 Touko 2007, 08:54
Kirjoittaja Sulkava
muistelen että Suomessa oli Grabber Green värinen GT 500 Shelby myynnissä joskus 10v sitten- se oli sellanen joka korjattiin - laitettiin Suomessa
taisi olla jotain 175.000 markaa....
Autosta oli juttua V8 lehdessä -- jossa oli myös myynti-ilmoitus...
Lähetetty: 30 Touko 2007, 09:18
Kirjoittaja Aku_81
Jenkkilässä en usko että alle 100k$ hinta olis yhtään, ainakaan aidolle shelbylle, kun näyttää bossitkin olevan melkein sitä luokkaa

Tosin suomessa jos pystyy myymään eteenpäin yli 100k€ niin on melko ihme. Hauskaa että fairlane cobra 69 428 CJ buy it now hinta 22k$

Lähetetty: 30 Touko 2007, 11:56
Kirjoittaja stangrider
Jaahas, hinnat ei oo muuttunut 10 vuodessa, mutta valuuttaan on tullut erilainen merkki loppuun
Tuollainen Suomeen tuotettuna vois olla siinä 92000euron paikkeilla. Vaikeeta on myydä Suomessa, mutta ainahan voi myydä takaisin Jenkkeihin.
Tuottanee paremmin kuin eläkevakuutukset.
Jenkit on lanseeranneet termin "re-creation", ja sitten pyydetään ihan älyttömiä hintoja jo kopioillakin..
http://www.autabuy.com/Vehicles/Details.cfm?VID=87593
Jotenkin tutun näköinen, ihan kuin olisin istunut 1000 km kyydissä vuonna 2005

Lähetetty: 30 Touko 2007, 17:40
Kirjoittaja Fastback
Aku_81 kirjoitti:Jenkkilässä en usko että alle 100k$ hinta olis yhtään, ainakaan aidolle shelbylle, kun näyttää bossitkin olevan melkein sitä luokkaa

Tosin suomessa jos pystyy myymään eteenpäin yli 100k€ niin on melko ihme. Hauskaa että fairlane cobra 69 428 CJ buy it now hinta 22k$

429 Bossit ovat luokkaa 200.000 USD -> 600.000 USD, 302 Bossia saa ihan "ostettavaan" hintaan.
Lähetetty: 30 Touko 2007, 22:42
Kirjoittaja PeteP
Lähetetty: 31 Touko 2007, 12:26
Kirjoittaja Mussemaan
Hmm. Tuohan on 115048€ kärry, Ruotsissa.
Hinta siis em katiskalle pyörinee vähintäänkin siellä 100000€ paikkella. Vai?
Lähetetty: 31 Touko 2007, 13:18
Kirjoittaja KTM
Mussemaan kirjoitti:
Hmm. Tuohan on 115048€ kärry, Ruotsissa.
Hinta siis em katiskalle pyörinee vähintäänkin siellä 100000€ paikkella. Vai?
Auto näyttää olevan USA:ssa: "Pris skeppat till Göteborg 1 070 000 kr vid en dollarkurs på 7,50". Kannattanee katsella USA:n myyntipalstoja ja sieltä löytyy sama auto omistajan ilmoituksella myynnissä ilman ruotsalaista välikättä ja hänen katettaan.
Lähetetty: 31 Touko 2007, 15:20
Kirjoittaja Mexico65
Fastback kirjoitti:Aku_81 kirjoitti:Jenkkilässä en usko että alle 100k$ hinta olis yhtään, ainakaan aidolle shelbylle, kun näyttää bossitkin olevan melkein sitä luokkaa

Tosin suomessa jos pystyy myymään eteenpäin yli 100k€ niin on melko ihme. Hauskaa että fairlane cobra 69 428 CJ buy it now hinta 22k$

429 Bossit ovat luokkaa 200.000 USD -> 600.000 USD, 302 Bossia saa ihan "ostettavaan" hintaan.
Tässä olisi seurantakohde 429 Boss hinnaksi.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0124813880
ja tässä ehkä sopiva Shelby gt 500
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Shelby-G ... dZViewItem

Tosin kumpikaan autoista ei ole tarkoitettu tavalliselle kuolevaiselle.
Lähetetty: 31 Touko 2007, 19:56
Kirjoittaja PeteP
1 hellkarin hyvä vaihtoehto pesiaalia haluavalle olisi -71 Bossi sellasta saattaa tuurilla saada "kohtuuhintaan" kyykyttää tarvittaessa monen isolohkoisenkin.
Lähetetty: 01 Kesä 2007, 07:18
Kirjoittaja Mussemaan
Paljonkohan muuten tuossa -69 428 Shelbyssä on oikeita heppoja?
Lähetetty: 01 Kesä 2007, 07:57
Kirjoittaja Mexico65
Mussemaan kirjoitti:Paljonkohan muuten tuossa -69 428 Shelbyssä on oikeita heppoja?
Ei kovin paljoa.

Olisiko jossain 350 – 425 hp alueela.
Molemmat niin 429 Boss kuin gt 500 428 scj taitaa jäädä pahasti sinun 65 fb:n jalkoihin.

Lähetetty: 01 Kesä 2007, 13:42
Kirjoittaja KTM
Mexico65 kirjoitti:Mussemaan kirjoitti:Paljonkohan muuten tuossa -69 428 Shelbyssä on oikeita heppoja?
Ei kovin paljoa.

Olisiko jossain 350 – 425 hp alueela.
Molemmat niin 429 Boss kuin gt 500 428 scj taitaa jäädä pahasti sinun 65 fb:n jalkoihin.

Tuo varmaan fakta suorituskyvyn suhteen, mutta Boss 429 ja GT500:n arvo ja mielenkiintoa herättävät tekijät ovat jossakin muualla kuin tämän päivän mittakaavalla kova surituskyky. Arvo on sitä luokkaa, että jos tuollaiseen olisi vara kaataa valuuttaa, niin silloin pitäisi olla erillinen auto jolla voisi surutta riivata. Kovin surullista sinällään, että nämä autoilun todelliset dinosaurukset merkistä riippumatta ovat liian kalliita hurjaan riivaamiseen

Lähetetty: 01 Kesä 2007, 21:23
Kirjoittaja Fastback
KTM kirjoitti:Tuo varmaan fakta suorituskyvyn suhteen, mutta Boss 429 ja GT500:n arvo ja mielenkiintoa herättävät tekijät ovat jossakin muualla kuin tämän päivän mittakaavalla kova surituskyky. Arvo on sitä luokkaa, että jos tuollaiseen olisi vara kaataa valuuttaa, niin silloin pitäisi olla erillinen auto jolla voisi surutta riivata. Kovin surullista sinällään, että nämä autoilun todelliset dinosaurukset merkistä riippumatta ovat liian kalliita hurjaan riivaamiseen

Väärin. Me ollaan vaan liian persaukisia. Kyllähän noilla ISOT pojat ajavat ämerikässä lujaa edelleenkin. Boss 429 moottorista ja sen käytöstä & potentiaalista voi lukea Freak lehti 1/2007 lisää.
Lähetetty: 01 Kesä 2007, 21:33
Kirjoittaja KTM
Fastback kirjoitti:KTM kirjoitti:Tuo varmaan fakta suorituskyvyn suhteen, mutta Boss 429 ja GT500:n arvo ja mielenkiintoa herättävät tekijät ovat jossakin muualla kuin tämän päivän mittakaavalla kova surituskyky. Arvo on sitä luokkaa, että jos tuollaiseen olisi vara kaataa valuuttaa, niin silloin pitäisi olla erillinen auto jolla voisi surutta riivata. Kovin surullista sinällään, että nämä autoilun todelliset dinosaurukset merkistä riippumatta ovat liian kalliita hurjaan riivaamiseen

Väärin. Me ollaan vaan liian persaukisia. Kyllähän noilla ISOT pojat ajavat ämerikässä lujaa edelleenkin. Boss 429 moottorista ja sen käytöstä & potentiaalista voi lukea Freak lehti 1/2007 lisää.
Ok, tehdään sitten tunnustus: Voi kun minä olen niin köyhä, että pe..ekin on kahdesta kappaleesta
