Tarvitsisin vähän neuvoja.
Valvoja: Ville K
-
- Hiljaisempi
Tarvitsisin vähän neuvoja.
Hei,
Olisin tarvinnut joitakin huolintaliikkeiden yhteystietoja.
Minun pitäisi ensi syksynä lähettää laivalla Suomeen Usan itärannikolta muuttoautona Mustang.
Laitoin jo John Nurmiselle meilin, mutta en saanut siihen mitään vastausta.
Ei tule muita mieleen.
Jollain varmaan on kokemusta näistä asioista. Olisin kiitollinen hyvistä neuvoista.
Minun pitäisi ensi syksynä lähettää laivalla Suomeen Usan itärannikolta muuttoautona Mustang.
Ei tule muita mieleen.
Jollain varmaan on kokemusta näistä asioista. Olisin kiitollinen hyvistä neuvoista.
Kysyppä DSV:ltä http://gol.dsv.com/index.asp?continent= ... rica&cn=us
Olen kuullut hyvää palautetta DSV:n käytöstä. Ei ehkä kaikkein halvin mutta tuntuu homma pelaavan. Mulla lähtee parin viikon päästä Mustang DSV:n avulla Suomeen, ehtii sopivasti kesäksi perille.
Olen kuullut hyvää palautetta DSV:n käytöstä. Ei ehkä kaikkein halvin mutta tuntuu homma pelaavan. Mulla lähtee parin viikon päästä Mustang DSV:n avulla Suomeen, ehtii sopivasti kesäksi perille.
Rays Automotive on ollut toimiva yhteys ja tältä linkin sivulta löytyvä Suomessa asioita hoitava Jukka on hoitanut hommat täällä päässä vallan mainiosti.jaro55 kirjoitti:www.raysautomotive.net
-
- Addikti
- Auto: 71 Shelby Europa cv (2x), 64 & 95 Mustang cv, 79 Cobra, 84 & 87 VW Jetta,
Hoidin omien 3 auton rahtauksen Virginiasta 1990-1991 Suomeen käyttäen Wallenius Lines'n paikallista agenttia. Hommat meni joutuisasti, teki paperityöt puolestani ja veloitus oli tuolloin 200 dollaria avusta. Oma osuus oli ajaa autot Richmondista (Henrico County) Norfolkiin, ottaa valmiiksi auton rekisteriotteesta (title) kopio viranomaisia varten (taisi olla ajokortistakin kopio?). Oli Ro-Ro systeemi eli ajamalla, ei kontissa, ei kolhuja, mutta yksi nahkainen Mustangin avaimenperä oli "kadonnut" sekä 64-avon tuulilasista tuore katsastustarra, rekisterikilvet irrotin satamassa ennen auton jättämistä.
Tuolta rahdataan vain konteissa...jaro55 kirjoitti:www.raysautomotive.net
Re: Tarvitsisin vähän neuvoja.
Moi!
Voin auttaa saamaan autosi suomeen sieltä.
Mene osoitteeseen http://www.japesco.fi ja laita viestiä niin tuodaan autosi suomeen.
T:Jape
Voin auttaa saamaan autosi suomeen sieltä.
Mene osoitteeseen http://www.japesco.fi ja laita viestiä niin tuodaan autosi suomeen.
T:Jape
virginialainen kirjoitti:Hei,
Ei tule muita mieleen.