Sivu 1/1
Foxin lukkoperä
Lähetetty: 05 Huhti 2007, 13:57
Kirjoittaja Runni
minkäslainen lukko tollasen 91 gt foxin perässä noin yleensä tai alkuperäsenä on? vai onko lukkoa? tarviiko lukkoperä jonkunlaisia säännöllisiä huolto/ tarkastus toimenpiteitä? muutakun öljyn vaihdon??
en oo ite tarkemmin perehtyny tekniikkaan ku taidot on vähän mitä on.

Lähetetty: 05 Huhti 2007, 14:40
Kirjoittaja Vee8
Onpi levylukko ja tarvii kitkalisäaineellisen öljyn tai lisäaineen erikseen. Ehjänä ei kaipaa muuta hoitoa.
Lähetetty: 05 Huhti 2007, 15:10
Kirjoittaja Runni
selvä juttu... sitten meni tavallaan mielenkiintoseksi kun ei ainakaan kumia piirrä ku yhdellä pyörällä...
Lähetetty: 05 Huhti 2007, 15:22
Kirjoittaja Runni
mitäköhän tollaselle onkelmalle nyt sitte kannattais tai pitäs tehä? uutta lukkoa? vai saako noita korjattua?
Lähetetty: 05 Huhti 2007, 16:52
Kirjoittaja Vee8
Saa korjattua, ei tosin ole kotona kokemattoman tehtävissä, mutta eipä ole se vaihtokaan.
Ja lukkohan siis ei kuulukkaan olla absoluuttinen, vaan esim. 70%, jolloin tuo yhdellä piirtäminen voi jopa olla normaalia. Mutta todennäköisesti on kulunut.
Öljyn- ja lisäaineenvaihto voi tuoda hetkellistä lievitystä.
Lähetetty: 05 Huhti 2007, 17:52
Kirjoittaja stangrider
Onkohan alkuperäiset mömmöt perässä?
Kannattaa ainakin aluksi avata ja katsoa onko mitä murusia tullut..
Uudet öljyt sisään ja pullo tällaista pahanhajuista tököttiä sekaan..
http://www.brothersperformance.com/cata ... dsmall.jpg
Lähetetty: 05 Huhti 2007, 18:30
Kirjoittaja Foxy Lady
Mun autoon tehtiin tuo remppa pari vuotta sitten. Olin itse hyvänä apuna hommassa. Ei vaikuttanut kovin vaikealta itse purku, pesu eikä kitkalevyjen vaihto, vaan se säätäminen oli hankalin osa hommassa. Paketissa on tarvittavat shimmilevyt mykana, vaan se että kuinka tiukalle lukko pitää säätää oli ongelma.
Itse olin lähinnä apurina. Purin perän, pesin sisältä ja pesin kaikki irroitetut osat.
Uusien kitkapintojen mukana tuli myös se pahan hajuinen kitka-aine (tai kitkan poistaja). Sitä sormella levittelin jokaiseen kitkapintaan niin että riitti... haju oli kauhea.
US-partsista voipi ruollaisen paketin hankkia ja siellä on kaikki tarvittava (siis kitka-ainekin) paitsi peräöljy.
Hyvin on lukko nyt toiminut rempan jälkeen. Polttelee donitseja iloisesti kahdella pyörällä

Lähetetty: 05 Huhti 2007, 23:32
Kirjoittaja hannu
Tuoltakin vois löytyä jotain apua ja tietoa
http://www.hhp.fi/osat.html
P.S
Eikä ole pakko käyttää mitään pahanhajuisia lisäaineita kun on olemassa sitä varten "oikeat" öljyt jotka eivät haise muuta kuin öljylle.
Lähetetty: 06 Huhti 2007, 14:08
Kirjoittaja Runni
no niin kiitoksia vaan vinkeistä eiköhän näillä päästä alkuun.
voiskohan joku heittää jotain karkeaa hinta arvioo tollaselle remontille?
öljyt ja lisä aine tuskin on kauheen arvokkaita mut mites on tollanen korjaussarja siihen lukkoon?
Lähetetty: 06 Huhti 2007, 16:40
Kirjoittaja Foxy Lady
http://www.mustang-unl.com/itemdy01.asp ... tKey=74-01
Tuon verran tuolla maassa. Muistaakseni vähän yli satasen maksoi. Saatan olla väärässä...
Lähetetty: 07 Huhti 2007, 21:48
Kirjoittaja hannu
Runni kirjoitti:no niin kiitoksia vaan vinkeistä eiköhän näillä päästä alkuun.
voiskohan joku heittää jotain karkeaa hinta arvioo tollaselle remontille?
öljyt ja lisä aine tuskin on kauheen arvokkaita mut mites on tollanen korjaussarja siihen lukkoon?
Edelleen, ei tarvitse mitään lisä-aineita erikseen kun käyttää "kunnon" öljyä siellä perässä.
Esim Red-Linelta löytyy kahta eri vaihto-ehtoa sinne perään.
Kysyppäs noilta poijilta jos ne jotain tietäis siitä hommasta ja hinnoista
http://www.hhp.fi

Lähetetty: 07 Huhti 2007, 23:02
Kirjoittaja Runni
juu täytyypä kysellä ku saa vähän muutenki kateltua tota autoa ja että mitä muuta siinä täytyy ehostaa... Kesäks ois kiva laittaa kaiken näköstä pikku kivaa...
ja tietenki budjetoitua raha tilannetta niin että voi jotain tehdä... tuo HHP on ilmeisestikin aikas hyvä ja asiantunteva paikka noitten mustangien suhteen...
Lähetetty: 08 Huhti 2007, 08:06
Kirjoittaja JXA-26
Runni kirjoitti:...tuo HHP on ilmeisestikin aikas hyvä ja asiantunteva paikka noitten mustangien suhteen...
Kyllä poijjaat on tainnu "muutaman" nopean katulaitteen rakentaa alusta loppuun, myös muille kuin itselleen. Kostautunut heidän oman menestyksen menetyksenä muutamilla ratapäivillä ja slaalomissa...
