Sivu 1/1

Mikä boxi 5,0 efiin?

Lähetetty: 06 Maalis 2007, 18:43
Kirjoittaja pressa
Mulla tosiaan uupuu boxi 87 302 5,0efistä joten kysymys kuuluu käykö boxi jossa teksti: EEC-IV sfi-sd 1 de E7SF-12A650-E1A ja mikä tämä boxi on? Tämä boxi on ilmeisesti mussesta 89 eli käykö HO koneen boxi thunderissa olleeseen ruiskuun ja mitä johtoja tuohon tarvitsee kun minun ruiskussa on pistetty johdot poikki heti ruiskulta..

Lähetetty: 07 Maalis 2007, 15:17
Kirjoittaja Juselius
Mussessa ei ollut ilmanmassamittaria vielä vuonna 87. Sen sijaan 89:ssä massamittari oli. Eli jos sinulla ei tuota massamittaria ole niin tuskin 89:n boksi tulee heittämällä toimimaan, ellet sitten ole massamittari muunnosta tekemässä? Muistaakseni tuo EEC-IV viittaisi siihen kehittyneempään/uudempaan versioon.

Lähetetty: 07 Maalis 2007, 15:31
Kirjoittaja GT-350
Äkkiä ajatellen boksin koodeista voi päätellä, että se on Speed Density (sd) eli EI uudemman MAF-ruiskun boksi. Vuosilukukin on '87 (E7). Eikö netistä koodi aukea?

Lähetetty: 09 Maalis 2007, 14:32
Kirjoittaja pressa
Eipä aikea ei.. Mikähän tuohon olis järkevä kustannustehokas ratkaisu multa löytyy siis tuo efi 5.0 ruisku mutta ei boxia eikä johtoja. Onko ero tuohon vanhempaan korkeaan ruiskuun verrattuna virinokalla kansilla ja peltisarjoilla niin iso että kannattaa sijoittaa "isoja" summia? Ehdotuksia?

Lähetetty: 09 Maalis 2007, 19:05
Kirjoittaja musse67
Laita Megasquirt, niin ei ongelmia virityksen suhteen eikä budjetti kaadu siihen. Ohjelmoitavan ruiskun rakennussarja maksaa noin 150e. Lisätietoa löytyy http://www.finsquirt.net

Lähetetty: 30 Heinä 2007, 15:32
Kirjoittaja pressa
Onko muita ehdotuksia vai onko megaruuta ainoa järkevä vaihtoehto heti kun tuota sd ruiskua yrittää parantaa?? Ihmeellinen muutenkin tuo käytös tuossa ruiskussa (voi olla bensanpaineesta johtuvakin) kun joskus miettii hetken, siis paikaltaan ensin lähtee hyvin mutta sitten käy hetken kunnon veto pois noin sekunnin ja sitten taas mennään.. Outoa vaan kun ominaisuus ilmenee enemmän 3/4osakaasulla kuin kaasu pohjassa. On vaan automaatin kanssa hankala ominaisuus kun ehtii juuri luulla että löysätään ja vaihtaa isompaa..

Lähetetty: 30 Heinä 2007, 16:27
Kirjoittaja Arto65FB
http://fordfuelinjection.com/?p=17

DE on SD-SFI automaatti Mussesta mutta
E1A olisi E1A1 5.0 Bronco, F-x50 E-x50 SD-Bank / E4OD

Eli kumpikos noista koodeista on se oikea?

Lähetetty: 02 Elo 2007, 00:25
Kirjoittaja pressa
No niin selvennetääs hieman kun selvisi että myös imusarja tuosta 5.0 thunder 87 ruiskusta on käyttökelvoton, joten vaihtoehtoja on pitää tuo korkea 2-pisteruisku (F-150 302 -85) ja parantaa sitä jotenkin tai siirtyä johonkin muuhun imusarjoineen joko niin että rakentaa uudella imusarjalla ja boxilla tuon thunderin ruiskun tai mitä? Selkeästi tuo ruisku on nyt se joka rajoittaa menoa, kireä rullanokka on vaihdettu, kannet tehty ja asiallinen tuplaputkisto peltisarjoilla rakennettu alusta loppuun. Laatikkona on aod joka on kunnostettu ja vahvistettu joten sen puolen pitäis olla kunnossa..

Neuvoja kaivattais ja kuten aina tuhatta euroa ei viitsis ehkä uhrata pelkkiin osiin..