Peltisarjat? -66:seen jossa 351

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Peltisarjat? -66:seen jossa 351

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Kaveri hommas -66 HT:n ja siinä on 351 valusarjoilla. Jossain vaiheessa ens-syksynä auto menee totaalisen "uusiksi" ja moottori kunnostetaan samalla.
Minkälaiset peltisarjat saa mahtumaan ilman konehuone-/jousitornimuutoksia vai meneekö mitkään? Jotkut täyspitkät? Shortit ehkä? Minkä merkkiset?

Jollain on varmasti omakohtaisia kokemuksia, nyt saa jakaa tietoa :wink: !
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Halvat ok 1 5/8 tuumaset sarjat on hedmanin 88660 tai 88650
Itellä on noi shortyt, toimii manuaalinkin kanssa orgis kytkinvivustolla.

Ei omakohtaista kokemusta, mutta sanovat että noi pitkät tulee aika alas, eli jos auto matala niin kolisee.

Olen lukenut paljon hyvää Accufabin pitkistä sarjoista: Eivät tule alas, ja muutenkin laatu ok.
Avatar
mussette
Addikti
Viestit: 222
Liittynyt: 24 Syys 2005, 22:02
Auto: Mustang 5,0 2016
Mustang FB -65 351 W
Ford Roadster 1932
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja mussette »

Omassa täyspitkät hookerit. 3mm jäi rakoa molemmille puolille. Vanhoilla kumisilla moottori tyynyillä oli nippa nappa koneen käydessä. Nyt kun kone on irti ja pakosarja hakannut jäljen niin asian saa korjattu yhdellä vasaran iskulla jousi torniin. Ko. pakosarjat oli nimeen omaan tarkoitettu kombinaatioon -65 ja 351w.
Vanhoja Fordeja
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja Make67 »

mussette kirjoitti:Omassa täyspitkät hookerit. 3mm jäi rakoa molemmille puolille. Vanhoilla kumisilla moottori tyynyillä oli nippa nappa koneen käydessä. Nyt kun kone on irti ja pakosarja hakannut jäljen niin asian saa korjattu yhdellä vasaran iskulla jousi torniin. Ko. pakosarjat oli nimeen omaan tarkoitettu kombinaatioon -65 ja 351w.
Oliskos sulla antaa sun Hookereitten tyyppinumeroo, helepottais etsintää esim. Summitin sivuilta :wink:

Moottorityynyt siis kannattaa varmaankin uusia samalla?
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Avatar
mussette
Addikti
Viestit: 222
Liittynyt: 24 Syys 2005, 22:02
Auto: Mustang 5,0 2016
Mustang FB -65 351 W
Ford Roadster 1932
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja mussette »

Yritän kaivaa tiedon esille, palaan asiaan ...
Vanhoja Fordeja
Vastaa Viestiin