Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Kaveri hommas -66 HT:n ja siinä on 351 valusarjoilla. Jossain vaiheessa ens-syksynä auto menee totaalisen "uusiksi" ja moottori kunnostetaan samalla.
Minkälaiset peltisarjat saa mahtumaan ilman konehuone-/jousitornimuutoksia vai meneekö mitkään? Jotkut täyspitkät? Shortit ehkä? Minkä merkkiset?
Jollain on varmasti omakohtaisia kokemuksia, nyt saa jakaa tietoa !
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...
Omassa täyspitkät hookerit. 3mm jäi rakoa molemmille puolille. Vanhoilla kumisilla moottori tyynyillä oli nippa nappa koneen käydessä. Nyt kun kone on irti ja pakosarja hakannut jäljen niin asian saa korjattu yhdellä vasaran iskulla jousi torniin. Ko. pakosarjat oli nimeen omaan tarkoitettu kombinaatioon -65 ja 351w.
mussette kirjoitti:Omassa täyspitkät hookerit. 3mm jäi rakoa molemmille puolille. Vanhoilla kumisilla moottori tyynyillä oli nippa nappa koneen käydessä. Nyt kun kone on irti ja pakosarja hakannut jäljen niin asian saa korjattu yhdellä vasaran iskulla jousi torniin. Ko. pakosarjat oli nimeen omaan tarkoitettu kombinaatioon -65 ja 351w.
Oliskos sulla antaa sun Hookereitten tyyppinumeroo, helepottais etsintää esim. Summitin sivuilta
Moottorityynyt siis kannattaa varmaankin uusia samalla?
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...