Ajattelin korvata idioottivalojen on/off informaation vähän laajemalle skaalalle ja pultata keskikonsolin alle paneelin jossa on öljynpaine-, jännite- ja vedenlämpömittarit.
Meinasin Autometerin kalikoita.
Tästäpä sitten heräsi muutamia kymysyksiä:
1. Mekaaniset vai sähköiset mittarit ? Miksi ? Mekaanisissa näyttää tulipeltiin tulevan isommat reiät (7/8 & 3/8") ja putket on max x mittaiset, sähköt tuntuu kätevämmältä johdottaa helpointa reittiä
2. Missäs 302:ssa on öljynpaine- ja vedenlämpöantureiden paikat ? Oliko näiden vaihtamisessa jotain erikoista ? Nesteet pois ennen vaihtoa ? Muistaako joku mitkä kierteet ?
3. Muita hyviä vinkkejä ?
Idioottivalot mittareiksi
-
- Hiljaisempi
- Viestit: 21
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Paikkakunta: Espoo
Idioottivalot mittareiksi
Convertible '71 302 C4
Re: Idioottivalot mittareiksi
1. Suosittelen sähköisiä juurikin helpon asennettavuuden kannalta.
2. Öljynpaine anturi on jakopäänkopan sivussa kuskin puolella ja vedenlämpöanturi on imusarjan päällä edessä myös kuskin puolella. Nesteitä ei tarvi kaikkia ottaa pois, jos oikein nopeasti saat anturin vaihdettua, niin ei välttämättä ollenkaa.
3. Autometerin mittareiden mukana tulee sopivat adapterit joilla uudet, myös mittareiden mukana tulevat, anturit sovitetaan valmiisiin kierteisiin.
2. Öljynpaine anturi on jakopäänkopan sivussa kuskin puolella ja vedenlämpöanturi on imusarjan päällä edessä myös kuskin puolella. Nesteitä ei tarvi kaikkia ottaa pois, jos oikein nopeasti saat anturin vaihdettua, niin ei välttämättä ollenkaa.

3. Autometerin mittareiden mukana tulee sopivat adapterit joilla uudet, myös mittareiden mukana tulevat, anturit sovitetaan valmiisiin kierteisiin.
Mustang '67 Fastback 6.?/TKO-600
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic
Business Coupe '51
F100 '56 5.0 Ti-VCT DOHC/4R70W
F250 '01 PSD Platinum Edition
Mercury Comet '63 S-22 Convertible 260/Merc-O-Matic