Savuverho

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Savuverho

Viesti Kirjoittaja veekoo »

Tossa iltapaivakruisilla tuli ajettua motarin kautta takasin ja kattelin peilista, etta pukkaa harmaata savuverhoa, kun ajaa jalka suorana yli 4000rpm. Kylmana tupruttelee myos pikkaisen, muttei hairitsevasti. Oljynkulutus on noin about normaali litra tuhannella maililla. Pitaisko huolestua? Lahinna, etta riivaisiko konetta lisaa vai ajaisiko loppuun nykyisellaan hankkisi crate enginen Sitten Joskus..? Nykyisen dynottaminen tietty auttaisi valintaan.

About vuoden 85 302, 600cfm hollikka, 3" konna, performeri, pervoniksi, frpp jakajan kansi plus 9mm piuhat ja flame thrower puola. Shortyt ja flowmasterit. Alkais noilta osin olemaan lista kasassa eli pitaisi tehda Jotain Muuta esim rullanokat. Kuskin puolella ei ole vakuumia venttiilikoppaan, vaikuttaisiko asiaan? Ei vaan viitsisi ryhtya suuroperaatioon, jos pata morjenstaa heti seuraavana paivana.. :D
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Joka ikinen moottori tumppa jonkinmoiset huurut putkesta, kun kunnolla kengitetään oli välää tai ei väljä mylly.
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
ac5
Addikti
Viestit: 192
Liittynyt: 20 Kesä 2005, 09:32

Viesti Kirjoittaja ac5 »

jonkin verran harmaata pukkaa myös, jos on reilusti rikkaalla.
Avatar
veekoo
Aina äänessä
Viestit: 1433
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang 2007 GT convertible
Ford Mustang 2001
Ford Mustang 1970 5.0 ratrod
Paikkakunta: Saratoga, CA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veekoo »

ac5 kirjoitti:jonkin verran harmaata pukkaa myös, jos on reilusti rikkaalla.
Taa selittaisi myos sen miehekkaan bensantuoksun.. :D Kiitoksia! Hollikassa vaan on hankalampi poistaa "eau de shell" partavetta, kun tarttis askarrella suuttimien kanssa... :(
VK

'07 GT avo-käyttöauto
'01 Kutvonen-peltoauto
'70 Rotta
'01 GSF 1200S
Vastaa Viestiin