Tietoa?
Lähetetty: 16 Joulu 2006, 11:35
Otsikko sinällään on turha koska tietoahan täältä epäilemättä löytyy....No,asiaan sitten:
Tuli nyt sitten päivitettyä tuo kesäkiidätin Mustangiin ja muutaman päivän tässä nautiskellut ennen sen talviseisontaan pistämistä, samalla tuli selvitettyä mitä autolle on kevääksi tehtävä jotta kaikki on sitten tip top ja mikään ei häiritse menoa sen kummemmin eikä kesään keskittymistä(Jos nyt olisin sen 45 vuotta nuorempi niin saattaisin kysellä että "Aiti,milloin se kesä tulee, miksei se tule jo..."
).
Noita jenkki sivuja on tullut selattua ja sieltähän löytyy monen moista kiinnostavaa... ajovalot pistän vaihtoon mutta lisäksi löysin 94-98 malleihin ns.sarja-vilkun taakse, eli villku vaeltaa sisimmästä pysty valosta uloimpaan, tämä lienee sallittu siinä missä tavallinenkin takavalo -94 mallissa?
Pähkäilin myös säleikön puutetta, voisi kuvitella oikein huonolla säkällä tikan sujahtavan nokka edellä suoraan syylariin,samoin kaikkien sitä pienempien lentopelien...Pelko lienee kuitenkin suuressa määrin aiheeton mutta onko niin että tämä grilli ei ole matkan varrelle jäänyt vaan sitä ei ole siinä koskaan ollutkaan?
Näitäkin kyllä jenkeistä löytyisi,näemmä.
Autoa ostaessa selvisi ja sitä käytettyäni oston jälkeen autotohtorin tarkastuksessa, että on siis muutama tekninen juttu raivattava ajo-nautinnon edeltä ensin pois....
Perä pitää ääntä, yleisin vika siihen äänen, poskilaakerit?
Pahin skenaario ja kuluva (noin) summa sen skenaarion kadottamiseen?
Tyhjäkäynnillä häkäpitoisuus nousee välillä yli sallitun, lienee kytköksissä jotenkin tyhjäkäynnin aaltoiluun, tämä useimmiten lienee vain säätöjuttuja vai näissä asoissa kulumaan enemmänkin jöröjä?
"Anti-lock" valo sammuu normaalisti käynistyksen jälkeen mutta syttyy sitten noin 30 sek kuluttua ja palaa koko aika...jarrut itsessään ovat erinomaiset ja tasaisesti ottavat,kyseessä anturivika?
Kallisko....?
Lopuksi, Etelä-suomen alueelta suositeltavia konitohtoreita joilla on kyky ja taito hoitaa potilas kuntoon?
Tuli nyt sitten päivitettyä tuo kesäkiidätin Mustangiin ja muutaman päivän tässä nautiskellut ennen sen talviseisontaan pistämistä, samalla tuli selvitettyä mitä autolle on kevääksi tehtävä jotta kaikki on sitten tip top ja mikään ei häiritse menoa sen kummemmin eikä kesään keskittymistä(Jos nyt olisin sen 45 vuotta nuorempi niin saattaisin kysellä että "Aiti,milloin se kesä tulee, miksei se tule jo..."

Noita jenkki sivuja on tullut selattua ja sieltähän löytyy monen moista kiinnostavaa... ajovalot pistän vaihtoon mutta lisäksi löysin 94-98 malleihin ns.sarja-vilkun taakse, eli villku vaeltaa sisimmästä pysty valosta uloimpaan, tämä lienee sallittu siinä missä tavallinenkin takavalo -94 mallissa?
Pähkäilin myös säleikön puutetta, voisi kuvitella oikein huonolla säkällä tikan sujahtavan nokka edellä suoraan syylariin,samoin kaikkien sitä pienempien lentopelien...Pelko lienee kuitenkin suuressa määrin aiheeton mutta onko niin että tämä grilli ei ole matkan varrelle jäänyt vaan sitä ei ole siinä koskaan ollutkaan?
Näitäkin kyllä jenkeistä löytyisi,näemmä.
Autoa ostaessa selvisi ja sitä käytettyäni oston jälkeen autotohtorin tarkastuksessa, että on siis muutama tekninen juttu raivattava ajo-nautinnon edeltä ensin pois....
Perä pitää ääntä, yleisin vika siihen äänen, poskilaakerit?
Pahin skenaario ja kuluva (noin) summa sen skenaarion kadottamiseen?
Tyhjäkäynnillä häkäpitoisuus nousee välillä yli sallitun, lienee kytköksissä jotenkin tyhjäkäynnin aaltoiluun, tämä useimmiten lienee vain säätöjuttuja vai näissä asoissa kulumaan enemmänkin jöröjä?
"Anti-lock" valo sammuu normaalisti käynistyksen jälkeen mutta syttyy sitten noin 30 sek kuluttua ja palaa koko aika...jarrut itsessään ovat erinomaiset ja tasaisesti ottavat,kyseessä anturivika?
Kallisko....?
Lopuksi, Etelä-suomen alueelta suositeltavia konitohtoreita joilla on kyky ja taito hoitaa potilas kuntoon?