Nokan speksit??

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Nokan speksit??

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Olisko joku ostanu linkin mukaisen nokan ja vois "julkaista" sen speksit kun CompCams:in sivuilla ei anneta niitä kuin puhelimessa? Tässä linkki; http://www.compperformancegroupstores.c ... gory_Code=

Vaikka YYveenä jos ei muuten...
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Avatar
Dervish
Aina äänessä
Viestit: 1550
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 09:33
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Dervish »

CAM K-KIT XTREME ENERGY XR282RF-HR 69/95 351W

Comp Cams Xtreme Energy Hydraulic Roller Camshaft K-Kit, Grind #XR282RF-HR for 1969-1995 Ford 351W V8 Engine.

>Hydraulic roller cam that's great for street machines equipped with intake, header, 3.73+ gears and 2200+ converter. Rough idle. Not for EFI.

Includes Camshaft, Lifters, Valve Springs, Locks, Valve Stem Seals, Timing Chain Set, Assembly Lube & Instructions.

Specs:
-Intake Lift: 0.513"
-Exhaust Lift: 0.529"
-Adv. Intake Duration: 282 Degrees
-Adv. Exhaust Duration: 289 degrees
-RPM Range: 2000-6000 RPM
-Lobe Separation Angle: 110 Degrees
-Grind #: XR282RF-HR

Auttaako ?
--
Isolohkohan on niille isomahoille, joita pikkulohko ei jaksa vetää!! :pehva:
-Homer65
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Dervish kirjoitti:CAM K-KIT XTREME ENERGY XR282RF-HR 69/95 351W

Comp Cams Xtreme Energy Hydraulic Roller Camshaft K-Kit, Grind #XR282RF-HR for 1969-1995 Ford 351W V8 Engine.

>Hydraulic roller cam that's great for street machines equipped with intake, header, 3.73+ gears and 2200+ converter. Rough idle. Not for EFI.

Includes Camshaft, Lifters, Valve Springs, Locks, Valve Stem Seals, Timing Chain Set, Assembly Lube & Instructions.

Specs:
-Intake Lift: 0.513"
-Exhaust Lift: 0.529"
-Adv. Intake Duration: 282 Degrees
-Adv. Exhaust Duration: 289 degrees
-RPM Range: 2000-6000 RPM
-Lobe Separation Angle: 110 Degrees
-Grind #: XR282RF-HR

Auttaako ?
Kyllä. Kiitos!
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

No, ei tuo vielä riitä.
Pitäisi saada nokka kortin tiedot.
Esim. näin:
MAGNUM Hydraulic Flat Tappet Camshafts
31-226-3
http://www.compcams.com/Technical/Searc ... r=31-226-3
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Mexico65 kirjoitti:No, ei tuo vielä riitä.
Pitäisi saada nokka kortin tiedot.
Esim. näin:
MAGNUM Hydraulic Flat Tappet Camshafts
31-226-3
http://www.compcams.com/Technical/Searc ... r=31-226-3

Eli siis näin... :oops: :oops: :oops:
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Make67
Aina äänessä
Viestit: 1128
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford Mustang HT 1967
Paikkakunta: Lieto

Re: Nokan speksit??

Viesti Kirjoittaja Make67 »

Make67 kirjoitti:Olisko joku ostanu linkin mukaisen nokan ja vois "julkaista" sen speksit kun CompCams:in sivuilla ei anneta niitä kuin puhelimessa? Tässä linkki; http://www.compperformancegroupstores.c ... gory_Code=
Olisko kellään???
-Make-
Ford Mustang HT -67, pelastettu museoinnilta...
347 CID RE85, DART SHP(TUUMACID)
C4 ala Timo Suojanen(rakenteilla...)
3.40, Eaton Truetrack
ym, ym, ym...

+ -66 HT
+ -94 avo GT
Vastaa Viestiin