Asteteipin teko
- 65HT
- Mega-addikti
- Viestit: 766
- Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
- Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Asteteipin teko
Näillä perusteilla sen tein:
Damperin ympärysmitta 6.4" x pii = 51 cm
51 cm / 360 asteella = 0,141 cm
12 ast = 17 mm
36 ast = 51 mm
jne...
Vai olisiko pitänyt jakaa nämä vielä kahdella ? (kun jakaja pyörii puolta hitaammin kuin kampiakseli)
Damperin ympärysmitta 6.4" x pii = 51 cm
51 cm / 360 asteella = 0,141 cm
12 ast = 17 mm
36 ast = 51 mm
jne...
Vai olisiko pitänyt jakaa nämä vielä kahdella ? (kun jakaja pyörii puolta hitaammin kuin kampiakseli)
Viimeksi muokannut 65HT, 14 Kesä 2007, 12:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Chrysler Sebring 2.7 2002
"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Re: Asteteipin teko
Jakaja pyörii todellakin puolta hitaammin kuin kampiakseli.65HT kirjoitti: Vai olisiko pitänyt jakaa nämä vielä kahdella ? (kun jakaja pyörii puolta hitaammin kuin kampiakseli)
Miten tuo nelitahti moottori nyt toimikaan, imu-, puristus-, työ- ja pakotahti. Tuliko, nuo tahdit yhden vai kahden kampiakseli kierroksen aikana? Lyödäänkö tulta joka kerta kun mäntä käy ylhäällä?
Jos käytössä ennakko lamppu jossa on säädettävä ennakko niin kampiakseli merkiksi riittää vain "0" merkki. Muutoin tarvitaan lisämerkintöjä.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.