Asteteipin teko

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Asteteipin teko

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Näillä perusteilla sen tein:

Damperin ympärysmitta 6.4" x pii = 51 cm
51 cm / 360 asteella = 0,141 cm

12 ast = 17 mm
36 ast = 51 mm
jne...

Vai olisiko pitänyt jakaa nämä vielä kahdella ? (kun jakaja pyörii puolta hitaammin kuin kampiakseli)
Viimeksi muokannut 65HT, 14 Kesä 2007, 12:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Re: Asteteipin teko

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

65HT kirjoitti: Vai olisiko pitänyt jakaa nämä vielä kahdella ? (kun jakaja pyörii puolta hitaammin kuin kampiakseli)
Jakaja pyörii todellakin puolta hitaammin kuin kampiakseli.

Miten tuo nelitahti moottori nyt toimikaan, imu-, puristus-, työ- ja pakotahti. Tuliko, nuo tahdit yhden vai kahden kampiakseli kierroksen aikana? Lyödäänkö tulta joka kerta kun mäntä käy ylhäällä?

Jos käytössä ennakko lamppu jossa on säädettävä ennakko niin kampiakseli merkiksi riittää vain "0" merkki. Muutoin tarvitaan lisämerkintöjä.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Käytössä lamppu jota ei voi säätää. Siksi tässä kyselen teinkö teipin oikein...
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
Mexico65
Over The Top
Viestit: 3210
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Paikkakunta: Lapinkylä

Viesti Kirjoittaja Mexico65 »

Teit teipin oikein.
65 "Shelby" Mustang GT 350, FIA Race Car
67 Mustang HT "Trans Am"
Norton Commando 750 S -70
Money can´t buy happiness, but it can buy a race car. And I´ve never seen a sad person in a race car.
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

Kiitos.

Ei löytynyt ongelman ratkaisua siitäkään. :cry:
(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Avatar
ROKI
Aina äänessä
Viestit: 1806
Liittynyt: 20 Elo 2004, 23:11
Paikkakunta: Viinijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROKI »

Mikäs sulla onkaan ongelmana :?: :?: .
Tehhään tehhään katotaan mittee tulloo!, tulipas peltipaalista sentään auto. Mustang 66 HT 302
Avatar
65HT
Mega-addikti
Viestit: 766
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: Ford MUSTANG 1965 - 289 cid - C4 - 8, powertrax no-slip
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 65HT »

(Mustang 1965 HT 289, C4) 2001-2011
Chrysler Sebring 2.7 2002

"Se voittaa kellä on kuollessaan eniten leluja..."
Vastaa Viestiin