Löysin omille autoilleni hyvän lämpimän talvisäilytys paikan Porvoosta itäänpäin, eli tällä kertaa Koskenkylästä.
Kävin tänään tilat katsastamassa ja menen niitä hiukan siivoomaan ensi viikoloppuna, jotta saan autoni paremmin mahtumaan.
Positiivisen yllätyksen aiheutti kuitenkin se, että siellä on ollut jo yhtä mittaa yksi auto säilössä vajaa 2 vuotta, ja sattui vielä olemaan Mustang Convertible.
En ala tässä nyt autosta sen enempää ketomaan, koska saattaa olla, että omistaja ei halua autostaan mitään "meteliä" pitää.
Minun pitäisi kuitenkin sitä hiukan työntämällä siirtää seinustan viereen, jotta saan omani mahtumaan viereen "nättiin" järjestykseen.
Jos auton omistaja nyt siis tunnistaa tästä kirjoituksesta autonsa, niin olisitko ystävällinen ja soittaisit minulle numeroon 0400-569966.
-Pete
Mustang Convertible...
Valvoja: Ville K
Mustang Convertible...
BMW K1300R 2011
BMW 330 XI 2003
BMW M3 AVO 20??
BMW 330 XI 2003
BMW M3 AVO 20??
-
- Aktiivi
- Auto: Mustang -65 Convertible, 200cid, C4
- Viesti:
Re: Mustang Convertible...
AKE:lta saa omistajan tiedot ni ei tartte arvuutella...Pete kirjoitti:Jos auton omistaja nyt siis tunnistaa tästä kirjoituksesta autonsa, niin olisitko ystävällinen ja soittaisit minulle numeroon 0400-569966.
Asiallisen tiedon puute ei saa olla este henkiselle epävarmuudelle.