C4 vaiko C6, jos voisi valita?
C4 vaiko C6, jos voisi valita?
Mitä hyvää ja mitä huonoa moisissa C4- ja C6-matikeissa on, sitä taustaa vasten, että loota olisi 289/302 perässä 65/66 Mustangissa?
C4 on se aito ja oikea, mutta alkuperäisyydellä ei ole tässä tapauksessa väliä. Jossain väitettiin, että C6 on jytkympi ja painavampi, mutta vie samalla tehoja huomattavasti enemmän. Jos vie, niin MIKSI vie? Aiemmin on ollu puhetta ns. manuaalisesta vaihteiden hallinnasta. Mitä itellä on kokemusta, C6 toimii ilman edessuntaks vatkausta (kuten taas C4 ei). Se C6 taisi olla jostain 70öluvun vehkeestä, mutta kuitenkin.
Kertokaapa omakohtaisia kokemuksia ja/tai perusteltuja luuloja, jota joku myös tiedoksi väittää.
C4 on se aito ja oikea, mutta alkuperäisyydellä ei ole tässä tapauksessa väliä. Jossain väitettiin, että C6 on jytkympi ja painavampi, mutta vie samalla tehoja huomattavasti enemmän. Jos vie, niin MIKSI vie? Aiemmin on ollu puhetta ns. manuaalisesta vaihteiden hallinnasta. Mitä itellä on kokemusta, C6 toimii ilman edessuntaks vatkausta (kuten taas C4 ei). Se C6 taisi olla jostain 70öluvun vehkeestä, mutta kuitenkin.
Kertokaapa omakohtaisia kokemuksia ja/tai perusteltuja luuloja, jota joku myös tiedoksi väittää.
See6 ujutettu yleensä isolohkojen perään, vaikka on tässä mun cleven perässäkin toi, mutta tää onkin huima koprajetti
Mutta yksinkertaisesti isompi loota, isompaa pyörivää osaa ja syö tehoa enempi. Itte oon käytännössä kokeillut miten paljon auto voi muuttua kun pienempi tomaatti vaihdettiin isompaan, lievästi piristetty seevyn pikkulohko ei enää suddannutkaan el kaminan kumia kevyesti 



-
- Mega-addikti
- Viestit: 803
- Liittynyt: 07 Loka 2004, 14:53
- Auto: Galaxie -61
- Paikkakunta: huitsin nevada
Re: C4 vaiko C6, jos voisi valita?
Kevyeen autoon riittää hienosti c4 , senkin saa kyllä kestämään aika paljon (riittävästi).METVURSTI kirjoitti:Mitä hyvää ja mitä huonoa moisissa C4- ja C6-matikeissa on, sitä taustaa vasten, että loota olisi 289/302 perässä 65/66 Mustangissa?
C4 on se aito ja oikea, mutta alkuperäisyydellä ei ole tässä tapauksessa väliä. Jossain väitettiin, että C6 on jytkympi ja painavampi, mutta vie samalla tehoja huomattavasti enemmän. Jos vie, niin MIKSI vie? Aiemmin on ollu puhetta ns. manuaalisesta vaihteiden hallinnasta. Mitä itellä on kokemusta, C6 toimii ilman edessuntaks vatkausta (kuten taas C4 ei). Se C6 taisi olla jostain 70öluvun vehkeestä, mutta kuitenkin.
Kertokaapa omakohtaisia kokemuksia ja/tai perusteltuja luuloja, jota joku myös tiedoksi väittää.
c6 on aika painava ja melkonen tehosyöppö, varsinkin pikkulohkon perässä .
Manuaali koneistoa ei vältämättä tarvii , mut onhan se kiva jos koneessa on tehoja .
no ni nyt sitten tänään antautu C4 pikku lohkon perästä
2-3vaihdossa heittää huimat luistot,ja öljykin haisoo palaneelle jarrupalalle.tarvii kai ruveta suunnitteleen vaihtamista tohon järeämpää C4 lootaan joka on varustettu manuaali venakoneistolla, ja tuli hommattua aikonaa varalle
josko se kestäis näitä leikkejä

