Sivu 1/1

Aussimuskeleita

Lähetetty: 15 Syys 2006, 13:04
Kirjoittaja Tapsa
Jos usa-autot ovat liian tutuiksi käyneet ?
tässä vaihtoehtoja jos kaipaa erillaista, ei ainakaan näillä leveysaseilla heti törmää näihin...
http://www.australianmusclecarsales.com ... cle/aussie

Lähetetty: 15 Syys 2006, 14:01
Kirjoittaja MustangGT
http://www.australianmusclecarsales.com.au/muscle/80722

Katohan... :shock: ne on matkinut meikäläisen Garnaattia... :lol:

Lähetetty: 15 Syys 2006, 14:28
Kirjoittaja Juselius
Aussi pirulaisilla on jostakin syystä iät ja ajat ollut lupa laittaa kasikone lähes mihinkä autoon vain, vieläpä tehdasoptiona. Muistaakseni jopa Ford Sierraa myytiin uutena kahdeksikolla. Olisikohan se 302 ollut? Opel Omegaa eli Holdenia taitaa edelleenkin olla myynnissä 5 litraisena. :twisted:

Lähetetty: 15 Syys 2006, 14:35
Kirjoittaja Late
MustangGT kirjoitti:http://www.australianmusclecarsales.com.au/muscle/80722

Katohan... :shock: ne on matkinut meikäläisen Garnaattia... :lol:
Aika samannäköinen on tuo konehuonekin kun Karnaatissa :hahalol: :hahalol: :hahalol:

Oman muistikuvan mukaan V8-Sierra (XR8) oli etelä-Afrikkalaista tuotantoa, ei aussi. Voi tietysti olla, että aussitkin ovat tehneet oman versionsa.

Lähetetty: 15 Syys 2006, 14:48
Kirjoittaja JYK-90
MustangGT kirjoitti:
http://www.australianmusclecarsales.com.au/muscle/80722

Katohan... ne on matkinut meikäläisen Garnaattia...


Aika samannäköinen on tuo konehuonekin kun Karnaatissa
Minkälainen lie takakontti, löytyyköhän sieltä samanlainen öljyvarasto kuin Antin Garnaatista?? :lol: :lol: :lol:

Lähetetty: 15 Syys 2006, 15:18
Kirjoittaja Vee8
JYK-90 kirjoitti:
MustangGT kirjoitti:
http://www.australianmusclecarsales.com.au/muscle/80722

Katohan... ne on matkinut meikäläisen Garnaattia...


Aika samannäköinen on tuo konehuonekin kun Karnaatissa
Minkälainen lie takakontti, löytyyköhän sieltä samanlainen öljyvarasto kuin Antin Garnaatista?? :lol: :lol: :lol:
Mitä, garnaatti kuluttaa 13 litraa satasella ja saman verran bensaa :LMAO: :lolkops:

Lähetetty: 15 Syys 2006, 16:43
Kirjoittaja TomiKoo
Jostain syystä tälläset on aina sytyttäny. Johtuneeko siitä, että noin 15 ikävuoden tienoilla kaverin isä antoi unohtumattomat kyydit tollasella. 2.8 V6 se taisi olla, jokin erikoismalli orkkis kuosissa ja kaikilla lisävarusteilla!

Tomi

EDIT: Eikä kun tommonen! Ja tommonen!!!! :twisted:

EDIT2: Magee kuva tämäkin

Lähetetty: 15 Syys 2006, 17:32
Kirjoittaja Dervish
Juselius kirjoitti:Aussi pirulaisilla on jostakin syystä iät ja ajat ollut lupa laittaa kasikone lähes mihinkä autoon vain, vieläpä tehdasoptiona. Muistaakseni jopa Ford Sierraa myytiin uutena kahdeksikolla. Olisikohan se 302 ollut? Opel Omegaa eli Holdenia taitaa edelleenkin olla myynnissä 5 litraisena. :twisted:
Ei ollut ausseilla kasi sierraa.

XR8 sierraa, 302 koneella on valmistetu n. 250kpl ja VAIN etelä-afrikan markkinoille, eli se ei käy vertailuautona jos haluaa sierraa kasittaa.

Lähetetty: 15 Syys 2006, 20:34
Kirjoittaja JXA-26
Eikös ausseissa saa rakentaa mitä mieleen juolahtaa, muistelen vaan vanhaa MP-lehteä missä Aussi sälli oli sahannu Stukan moottorista pari pyttyä irti ja ympänny ne moottoripyörään. Tilavuutta taisi olla V2 moottorissa jotain 4 litraa...
Vastaavasti vasemmalta ohjattavilla ajoneuvoilla ei saa ajaa kuin rajoitettu määrä vuodessa, seon niiin vaarallista touhua !! :shock:
Paitovei se XR8 pohjautui Cosworthin koriin ja alustaan. Suoritus kyky oli Mustang luokkaa ollen öpaut saman painoinen, mutta se ajettavuus ja kääntyvät etupyörät ja, ja, ja... :love:

Lähetetty: 15 Syys 2006, 21:16
Kirjoittaja Jukka
http://www.damage.fi/slas/falcon.html
Tuossa teille Aussimuskeli! :hevi:

Lähetetty: 15 Syys 2006, 23:51
Kirjoittaja Ahti
Jukka kirjoitti:http://www.damage.fi/slas/falcon.html
Tuossa teille Aussimuskeli! :hevi:
Tuon ko. Suomessa olevan auton kuvia olen ennenkin nähnyt jossain netissä. Onko se hengissä ja missäpäin? Hieno peli!

Lähetetty: 17 Syys 2006, 20:07
Kirjoittaja bootsi
JXA-26 kirjoitti:
Paitovei se XR8 pohjautui Cosworthin koriin ja alustaan. Suoritus kyky oli Mustang luokkaa ollen öpaut saman painoinen, mutta se ajettavuus ja kääntyvät etupyörät ja, ja, ja... :love:
Perustui ihan normi v6 sierraan, koneena 5.0 ja kaikki 205hp. :lol:

Täsä :wink:

Lähetetty: 17 Syys 2006, 20:48
Kirjoittaja GT-350
Aussi on myös pidempien "muskeli"moottorien eli suorien kuutosten luvattu maa. Siellä tavan tanarit eli täällä tunnetut 70-luvun lopun / 80-luvun alun Ford Taunukset kulkevat 3.3L (200cid) suorilla kuutosilla, tai usein myös 4.1L (250cid) koneilla joko normaali 2V-rautakansilla tai Cross-flow -alukansilla ja ruiskulla varustettuna...

On se *niin* väärin.

Lähetetty: 18 Syys 2006, 08:38
Kirjoittaja Mussemaan
JXA-26 kirjoitti:Eikös ausseissa saa rakentaa mitä mieleen juolahtaa, muistelen vaan vanhaa MP-lehteä missä Aussi sälli oli sahannu Stukan moottorista pari pyttyä irti ja ympänny ne moottoripyörään. Tilavuutta taisi olla V2 moottorissa jotain 4 litraa...
Muistan tapauksen, pytyt oli vaan leikattu Rolls-Roycen Merlin/Meteor koneesta. Litroja V2:ssa 4.5 ja tehoja (V2) versiosta riippuen max 274HP.

Jäi mieleen kun naapurit oli valittaneet prätkän huonoja äänenvaimentimia, pyörän omistaja sanoi että "en voi ymmärtää moista valittamista, ei mulla ole vaimentimia ollenkaan..." :shock:

Lähetetty: 18 Syys 2006, 15:25
Kirjoittaja lake
Mussemaan kirjoitti:
JXA-26 kirjoitti:Eikös ausseissa saa rakentaa mitä mieleen juolahtaa, muistelen vaan vanhaa MP-lehteä missä Aussi sälli oli sahannu Stukan moottorista pari pyttyä irti ja ympänny ne moottoripyörään. Tilavuutta taisi olla V2 moottorissa jotain 4 litraa...
Muistan tapauksen, pytyt oli vaan leikattu Rolls-Roycen Merlin/Meteor koneesta. Litroja V2:ssa 4.5 ja tehoja (V2) versiosta riippuen max 274HP.

Jäi mieleen kun naapurit oli valittaneet prätkän huonoja äänenvaimentimia, pyörän omistaja sanoi että "en voi ymmärtää moista valittamista, ei mulla ole vaimentimia ollenkaan..." :shock:
eikä ollu paljoa katteitakaan... :D