Sivu 1/1
Ajokauden päättäjäiset...
Lähetetty: 31 Touko 2004, 12:17
Kirjoittaja Mosse

Eli loppu mustin ajot lyhyeen...
Perävälitys meni kappaleiksi, tuhoten samalla kardaanin, molemmat pakoputket äänenvaimentajineen, sekä jäähdyttäjän. Tästä siis seurasi, että pinioni pyörän runkoineen saatoin kardaanin ohellä poimia kadulta, auton alta. Kadulla oli myös perävälityksen ja vaihteiston öljyt, sekä jäähdytin nesteet. Myös pohjaan saa laittaa peltiä...
Tämän tapahtuman seurauksena siis ajot on loppu ja mies lähtee hyvillä mielin kesäksi Brasiliaan.
Hyvää kesää
Re: Ajokauden päättäjäiset...
Lähetetty: 31 Touko 2004, 15:44
Kirjoittaja Fastback
Mosse kirjoitti:
Eli loppu mustin ajot lyhyeen...
Perävälitys meni kappaleiksi, tuhoten samalla kardaanin, molemmat pakoputket äänenvaimentajineen, sekä jäähdyttäjän. Tästä siis seurasi, että pinioni pyörän runkoineen saatoin kardaanin ohellä poimia kadulta, auton alta. Kadulla oli myös perävälityksen ja vaihteiston öljyt, sekä jäähdytin nesteet. Myös pohjaan saa laittaa peltiä...
Tämän tapahtuman seurauksena siis ajot on loppu ja mies lähtee hyvillä mielin kesäksi Brasiliaan.
Hyvää kesää
Jälkiviisaus on se paras viisaus... Kartaanilenkit kannattaa tehdä jos vähänkin enempi hiperf vehje. Eikös sulla ole (ollut...) 8"-perä?
Lähetetty: 31 Touko 2004, 18:31
Kirjoittaja musse67
Miten perän rikkoutuminen hajottaa syylärin?
Lähetetty: 31 Touko 2004, 19:05
Kirjoittaja Jukka
musse67 kirjoitti:Miten perän rikkoutuminen hajottaa syylärin?
Sitähän mäkin vähän ihmettelin.
Turvallista matkaa Brasiliaan silti.
Syksyllä sitten taas uusin voimin Mustangin kimppuun.
Re: Ajokauden päättäjäiset...
Lähetetty: 31 Touko 2004, 21:27
Kirjoittaja GT-350
Mosse kirjoitti:
Eli loppu mustin ajot lyhyeen...
...
Tämän tapahtuman seurauksena siis ajot on loppu ja mies lähtee hyvillä mielin kesäksi Brasiliaan.
Hyvää kesää
Siellä päin kun kerran olet niin tuo Argentiinan puolelta sikäläinen kansi kuutoseen ja kaksiosainen valupakosarja. Matkalaukussa, matkalaukkukoneeseen...
Lähetetty: 01 Kesä 2004, 23:06
Kirjoittaja Jukka
Mossehan voi tuoda tuolta muuttoautona Foordin??
Eikös LX Escortteja tehty Brasiliassa?

Lähetetty: 02 Kesä 2004, 10:46
Kirjoittaja Kimi
Brasiliassa on muuten kuulkaas hemmetin mielenkiintoista kalustoa.
Muistattekos esim. alustaspesiaali-numeron kannessa olleen Sao Paololaisen '68 HT:n?
Oisin postannu tähän sen kuvan, mutta en osaa joten kaivakaa lehtiarkistojanne...
- Kimi[/img]
Lähetetty: 03 Kesä 2004, 00:12
Kirjoittaja Mosse
Juu.. Pitihän se kardaanin lenkki sillon aikanaa rakentaa, mutta autolla oli kiire vaihtaa tallia, ja sitä ennen saada maalia koriin... No, jos vaikka ensi kerralla...
Tästä tuonti hommasta oli Koiviston kanssa puhetta. Ei vaan kuulemma oo vanhemmissa peleissä minkäänlaisia rekisteriotteita, mitä Suomalaiset viranomaiset hyväksyisivät, joten pitäis kierrättää USAssa leimalla ja sit Suomeen...
Tänään hain matkahuollosta uuden Casen ja rattaat lähtee tehtaalle(

takuuseen?)
Jäähdyttäjähän hajosi seuravasti: kun pinioni pönkäsi itsensä ulos perästä, loppui vaihteiston pään yokesta liukuvara, ja vaihteisto ja mootto ovat kumiensa varassa käyneet parisenttiä edempänä kuin ovat normaalisti. Tästä seurauksena myös kardaani on ikävän laisella mutkalla (ja kierteellä...)
Hauskaa kesää kaikille!!
Lähetetty: 04 Kesä 2004, 22:27
Kirjoittaja Mosse
Juu, taytyy vilkasta kunhan otan tyon alle. Uusi case odottaa kotona hyllyssa.