Sivu 1/1
Saastekone kko????
Lähetetty: 26 Elo 2004, 17:40
Kirjoittaja Vieras
omistan ford rancheron 400 koneella vm -79
auto on vielä katsastamaton (konttorin vika lista haettu)
auto ylitti pakokaasutestin puolella ollen n.8
nytpä haluaisin tietää jos kyseinen auto on saaste vuosien mallia niin mikäköhän mahdollisuus minulla olisi muuntaa auto eri koneelle esim. 429
tms. tuottaako paljon pään vaivaa konttorilla mikäli yleensä onnistuu??
kiitos jo näin etukäteen
Lähetetty: 27 Elo 2004, 17:32
Kirjoittaja Sami95GT
Iskutilavuuden osalta ei byrokratian kanssa liene ongelmia, mutta mitenkäs mahtaa olla tuon huipputehon todennuksen kanssa tänäpäivänä?
Käsittääkseni 1.2 kertainen tehonlisäys alkuperäiseen onnistuu ilman suurempia selvittelyjä. Joskus kaverit taisivat olla ainoastaan kiinnostuneita vaihtolohkon valmistenumeroista ja niiden alkuperäisistä ilmoitetuista teholukemista? Ts. jos onnistui saamaan käsiinsä lohkon joka oli saastekaudelta ja jolle oli ilmoitettu alkuperäisessä kokoonpanossa alle 1.2x ajoneuvon rekisteröintitehon verran tehoa, ei ollut ongelmia. Mahtaako olla perää?
Lähetetty: 04 Syys 2004, 10:26
Kirjoittaja Vieras
Kiitos neuvoista/kommenteista juuri tuohon olinkin enemmän kiinnostunut mitä ne katastusmiehet tykkää jos nokalle nostettaiskin "hiukkasen" tehokkaampi kone.
Ja ennen kaikkea miten on pakokaasujen kans??? onko edelleen tarvis mittauttaa? niin ja jarrut onhan kyseisessä autossa takana rummut
Kiitos kaikille (kärsivällisyydestä) heh!!!
Lähetetty: 04 Syys 2004, 10:32
Kirjoittaja Vieras
Ja hei jäi vielä kysymäti tuosta 1.2X tehonlisäys lasketaanko se esim.
200x1.2= 240 h.p vai
200x1.2=240 =200+240=440 h.p?????
tyhmä kyselee?????
Lähetetty: 04 Syys 2004, 13:17
Kirjoittaja Dervish
Anonymous kirjoitti:Ja hei jäi vielä kysymäti tuosta 1.2X tehonlisäys lasketaanko se esim.
200x1.2= 240 h.p vai
200x1.2=240 =200+240=440 h.p?????
tyhmä kyselee?????
Eiköhän kuitenkin mennä sen 20% mukaan.
Eli 240 konia tässä tapauksessa.
- Sami Partanen .