Sivu 1/1

Paljonkos vääntöä vakiona -88 GT Foxyssä?

Lähetetty: 19 Heinä 2006, 22:29
Kirjoittaja Foxy Lady
Siinähän se kysymys tuli. Koittelin etsiä netistä, vaan ei kielitaito riitä. Hakuakin koitin, vaan eipä osunut silmiini vastausta kysymykseeni.
Nyt odottelen vastauksia tällä helpoimmalla keinolla...


Kiitos.

Lähetetty: 19 Heinä 2006, 22:45
Kirjoittaja GT-350
SAE net 300lbs./ft. @ 3000rpm

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 02:41
Kirjoittaja JaniC
Paljonkohan mahtaa sitten olla vakiossa 95' GT/GTS:ssä vääntöä???

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 12:32
Kirjoittaja Vee8
Aikaslailla samat. Etkös käyny oikeen dynossakin, siinähän se lukee. Mulla oli 390 nm.

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 20:27
Kirjoittaja NoNeed4Boost
Miten perävälitys vaikuttaa dynotettaessa vääntöön? 4.10 kun on perässä niin eikös silloin periaatteessa paperille tule suuremmat vääntölukemat kuin vakio perällä?

Lähetetty: 22 Heinä 2006, 00:28
Kirjoittaja MONTTU
Kunnollinen penkki ajanmukaisella softalla laskee takapyörävoimat oikein nopeuksista riippumatta. Jos häviöt ovat tiedossa niistä voidaan laskea kytkin hevosvoimia. Ne taas ovat useimmmiten samoja kuin kampurahepat mutta ei aina kuten moottoripyörissä.

AINOASTAAN TAKAPYÖRÄHEVOSVOIMILLA ON MERKITYSTÄ

Lähetetty: 22 Heinä 2006, 05:26
Kirjoittaja JaniC
Vee8 kirjoitti:Aikaslailla samat. Etkös käyny oikeen dynossakin, siinähän se lukee. Mulla oli 390 nm.
Tuli joo käytyy dynossa, mutta sytytysennakko oli sillon pielessä niin en saanut koskaan lappua käteen. :cry:

Lähetetty: 22 Heinä 2006, 11:04
Kirjoittaja Vee8
MONTTU kirjoitti: AINOASTAAN TAKAPYÖRÄHEVOSVOIMILLA ON MERKITYSTÄ
Paitsi Esson baarissa :lol:

Lähetetty: 22 Heinä 2006, 15:40
Kirjoittaja petska
MONTTU kirjoitti:Kunnollinen penkki ajanmukaisella softalla laskee takapyörävoimat oikein nopeuksista riippumatta. Jos häviöt ovat tiedossa niistä voidaan laskea kytkin hevosvoimia. Ne taas ovat useimmmiten samoja kuin kampurahepat mutta ei aina kuten moottoripyörissä.

AINOASTAAN TAKAPYÖRÄHEVOSVOIMILLA ON MERKITYSTÄ

tahtoo nykyään olla jo täällä päin puhetta sellin baarissa vain takapyörä tehoista....kun kone tehot voi aina vähän kyseenalaistaa...varsinkin automaateissa... ja sehän on tosi et pyöräteho se eteen päin vie....

Lähetetty: 22 Heinä 2006, 16:25
Kirjoittaja -92 GT
Tulihan käytyä penkissä 216 hv ja 432nm pyöriltä -92 GT AOD laatikolla jossa on BBK-1515 shortyt, BBK-1521 vapari katit ja viimotteena Dynomaxin super turpot, 21/2" kaikki , tää on tietenkin vaan yhen penkin tulokset niissähän on eroja... Autolla ajettu 85tml ja muuten vakio paitsi perä 3.73 ja HHP:n lukko satsit ym...

Lähetetty: 22 Heinä 2006, 18:47
Kirjoittaja mercstang
-92 GT kirjoitti:Tulihan käytyä penkissä 216 hv ja 432nm pyöriltä -92 GT AOD laatikolla jossa on BBK-1515 shortyt, BBK-1521 vapari katit ja viimotteena Dynomaxin super turpot, 21/2" kaikki , tää on tietenkin vaan yhen penkin tulokset niissähän on eroja... Autolla ajettu 85tml ja muuten vakio paitsi perä 3.73 ja HHP:n lukko satsit ym...
Dynoaminen aod:lla, millä vaihteella, oliko kickdown vaijeri irti/kiinni?

Lähetetty: 23 Heinä 2006, 11:44
Kirjoittaja -92 GT
Kickdown vaijeri otettiin irti ja D-asennossa kolmosella mitattiin n.1000 kierroksen jälkeen aloitettiin jarruttaminen...

Lähetetty: 23 Heinä 2006, 21:56
Kirjoittaja mercstang
-92 GT kirjoitti:Kickdown vaijeri otettiin irti ja D-asennossa kolmosella mitattiin n.1000 kierroksen jälkeen aloitettiin jarruttaminen...
Tuo vaijerin irtiotto aod:ssä voi käydä kalliiksi

http://www.mustangclub.fi/board/viewtop ... 6706#26706