Sivu 1/1

68 ht:n sähköistä

Lähetetty: 19 Kesä 2006, 18:23
Kirjoittaja pikkustang
edellinen omistaja oli purkanu sähköt irti mustin konehuoneesta niin puolan ja jakajan piuhat pitäis nyt setviä.löytyykö netistä sähkökaaviota ko kiesiin?yritin kyl ettiä mut ei oikein löytynyt.olis hyvä jos joku kaavio löytyis niin vois tarkastaa muutkin konehuoneen johdot kun ei täyttä varmuutta ole jo paikallaan olevissa johtoloissa.tietty jos joku viitsii omasta autostaan katsoa johtojen värit niin vois auttaa jo paljon...

Lähetetty: 19 Kesä 2006, 18:42
Kirjoittaja veekoo
Tuolta loytyy aika hyvia:
http://midlife66.com/wiring/wiring.html

Lähetetty: 19 Kesä 2006, 19:45
Kirjoittaja FBFIN65

Lähetetty: 19 Kesä 2006, 20:05
Kirjoittaja pikkustang
veekoon antama linkki taitaa auttaa tässä vaivassa...

Lähetetty: 08 Elo 2006, 21:45
Kirjoittaja pikkustang
hep hep!tulipellissä on 4-napainen liitin,2 napaa hyppylangalla yhdessä heti liittimessä ja kaks johtoa ilmeisesti kuuluis jonneenkin mut minne?johdot oli muistaakseni mustia punaisella raidalla kumpikin.liitin siis on kuskin puolella tulipellissä.tötterö on 68 ht mustang,kutvosella alkujaan.tietämystä tarviis...

Lähetetty: 09 Elo 2006, 09:48
Kirjoittaja veekoo
pikkupoika kirjoitti:hep hep!tulipellissä on 4-napainen liitin,2 napaa hyppylangalla yhdessä heti liittimessä ja kaks johtoa ilmeisesti kuuluis jonneenkin mut minne?johdot oli muistaakseni mustia punaisella raidalla kumpikin.liitin siis on kuskin puolella tulipellissä.tötterö on 68 ht mustang,kutvosella alkujaan.tietämystä tarviis...
Veikkaus: se on ollut alunperin automaagilla ja nyt manuaalilla? Yhteen vedetyt on neutral safety switch ja ilmassa roikkuvat peruutusvalojen kytkin. Mulla oli samanlainen patentti ja yllaripyllari peruutusvalot eivat toimineet. Nyt toimii... :)

Lähetetty: 09 Elo 2006, 14:30
Kirjoittaja pikkustang
veikkaus meni ihan pikkasen huti,alkujaan manulla ja nyt maatilla.josko ne sit on pakkivalon piuhat

Lähetetty: 09 Elo 2006, 18:17
Kirjoittaja veekoo
Veikkaisin edelleen sita samaa peruutusvalo/neutral switch liitinta. Jos saat selvaa muista piuhojen vareista, niin lahde seuraamaan aiemmin mainitusta kytkiksesta sielta peruutusvaloliitinta. Starttaako muuten kuin loota P asennossa? :shock: Ei pitaisi, mutta noilla kytkennoilla voi tehdakin niin... :)

Lähetetty: 09 Elo 2006, 20:18
Kirjoittaja pikkustang
karseat poltteet olis tulevana viikonloppuna ottaa savut irti(niinku oli 3 kk sittenkin) eto myllystä mut saa nähdä miten käy.kaikkea pientä eri nippeliä ja nappelia on vielä laittamatta paikalleen.sitpä näkee että lähteekö millä vaihteella käyntiin vai kaikilla vaiko ollenkaan...eiköhän siitä kytkiksestä ota tolokkua kun viitsii kattomalla kattoa mikä kuuluu mihinkin...

Lähetetty: 09 Elo 2006, 22:10
Kirjoittaja jusu
http://www.classiccarwiring.com sivuilla on hienon näköisiä värillisiä kaavioita,
onko näistä kellään kokemuksia.

Lähetetty: 20 Elo 2006, 23:54
Kirjoittaja pikkustang
lähtihän se musse käyntiin!oli pari kertaa "oho" tilanteita kun tarttailin käyntiin ja sattu olemaan pykälä päällä niin iloisesti yritti pilttuusta pihalle.ei toiminutkaan se katkaisija vaihdekepin juuressa.pitää joku lääke löytää siihen nyt sit...

Lähetetty: 12 Syys 2006, 13:57
Kirjoittaja pikkustang
seuraavana olis vuorossa mittarivalojen löytäminen,joku kuukaisi sitten kokeilen piruuttani valoja ja sain mittarivalot päälle kun valonumikasta veti parkit niin hyvin pelas mittarivalot vaan eipä toimi enään.mistä lähteä vikaa etsimään kun muut valot toimii ja sulakkeet olin katsovinani että ehjät on?

Lähetetty: 12 Syys 2006, 14:29
Kirjoittaja GT-350
Klassinen ensin; dimmeri himmeellä, eli pyöritä sitä valokatkaisijan nuppia ja katsoppa löydätkö valot...

Sitten melkein epäilisin itse valokatkaisijaa, maadoitusta, paria johtoa...

Lähetetty: 13 Syys 2006, 06:13
Kirjoittaja pikkustang
kyllä sitä on tullu pyöriteltyä vaan ei syty.maatto on kunnossa.josko se sit olis katkaisijassa hämärää..