Kärjettömät sytytykset
Lähetetty: 29 Touko 2006, 12:37
Nyt kun sain levyjarrut muutoskatsastettua niin sytytyksen kimppuun..
Katselin jotain noita vanhoja juttuketjuja mutta "lopullista" konkluusiota ei sieltä löytynyt: Pertronix on helppo asentaa paitsi joskus ja etuvastusta tarvitaan tai sitten ei..
XR-i:stä ei näkynyt kovin paljon juttua, mutta Mustang Monthlyssä näytti olevan tuo asennus kuvitettuna.
Tuossa Cranessa lempattiin alipainesäädin mäkeen joten mokkula tehnee tuon sähköisesti, mikä periaatteessa kuulostaa luotettavammalta koska 35 vuotta vanhojen alipaine- ja keskipakosäätimien kunnosta ei ole tietoa..
Asennus näyttää monimutkaisemmalta eikä kärkien palauttaminen esim vikatilanteessa näytä enää mahdolliselta..
Että jottanotta kummankohan sitten loppuviimeksi valitsisi ?
Craneja saa US-Partsilta, mistäs Petronaxeja saa ?
Katselin jotain noita vanhoja juttuketjuja mutta "lopullista" konkluusiota ei sieltä löytynyt: Pertronix on helppo asentaa paitsi joskus ja etuvastusta tarvitaan tai sitten ei..

XR-i:stä ei näkynyt kovin paljon juttua, mutta Mustang Monthlyssä näytti olevan tuo asennus kuvitettuna.
Tuossa Cranessa lempattiin alipainesäädin mäkeen joten mokkula tehnee tuon sähköisesti, mikä periaatteessa kuulostaa luotettavammalta koska 35 vuotta vanhojen alipaine- ja keskipakosäätimien kunnosta ei ole tietoa..
Asennus näyttää monimutkaisemmalta eikä kärkien palauttaminen esim vikatilanteessa näytä enää mahdolliselta..
Että jottanotta kummankohan sitten loppuviimeksi valitsisi ?
Craneja saa US-Partsilta, mistäs Petronaxeja saa ?