Sivu 1/1

kaasarin tunnistaminen?

Lähetetty: 28 Touko 2006, 10:05
Kirjoittaja musti65
Mistä tietää kaasarin koon?Mulla Holley.Tahtoisin tietää koon ja mitkä olisivat suuttimet jotka olis passelit?Onko Holleyssä mahdollista säätää jotai arvoja ilman osien vaihtoja?

Lähetetty: 28 Touko 2006, 11:50
Kirjoittaja SamiM
Alla olevasta linkistä löytyy Holleyn kaasuttimien perustiedot ja alkuperäisasetukset part-numeron perusteella. Kaasuttimesta numero löytyy muistaakseni ryyppyläppätornin kyljestä. Huomaa, että luettelossa kaasuttimien tiedot ovat kahdella sivulla.

http://www.holley.com/data/TechService/ ... isting.pdf

Sopivat suuttimet löytyvät autokohtaisesti kokeilemalla tai kokemuksen syvällä rintaäänellä. Holleyssä voi säätää ilman osien vaihtoa tyhjäkäyntiseoksen, kohojen asennot, kiihdytyspumpun hienosäädön, tyhjäkäyntikierrosluvun sekä kaasuläppien kiinniasennon.

Lähetetty: 28 Touko 2006, 13:13
Kirjoittaja musti65
kiitos.
kiitokset unohtuvat usein.

Lähetetty: 28 Touko 2006, 13:38
Kirjoittaja musti65
enpä löytäny moista koodia.

Lähetetty: 28 Touko 2006, 14:29
Kirjoittaja GT-350
Kummasta et löytänyt, kaasarista vai listasta?

Lähetetty: 28 Touko 2006, 14:46
Kirjoittaja musti65
kaasarista.Onko se varmasti ryypyn puolella?Ja mis kohtaa?näkeekö sen kun kaasari on kiinni?

Lähetetty: 28 Touko 2006, 21:00
Kirjoittaja GT-350
Kaasarissa ihan ylhäällä, ryyppytornissa muistaakseni primäärin kohokammion puolella. Sehän näkyy heti kun ottaa ilmanputsarin kannen pois. Esim. tyypillinen 600cfm voisi lukea vaikkapa LIST-1850-.....

Lähetetty: 29 Touko 2006, 17:38
Kirjoittaja musti65
tällainen koodi löytyi kaasarin päältä

6R1717B

Google tunnistaa sen Holleyksi.Mut mä en löydä sitä tuosta aiemmasta listauksesta.En ilmeisesti osaa tulkita listaa.

Lähetetty: 29 Touko 2006, 17:55
Kirjoittaja Arto65FB
Etsi noista kohdin

http://www.holley.com/techservice/ListNumber.asp

Oliko tuo 6R1717B koodi jossain peltilätkässä?

Lähetetty: 30 Touko 2006, 21:29
Kirjoittaja musti65
Kiitos koodin paikannuksesta.
List 1850-2 löytyi.
600 cfm.Onkohan turhan pieni 289:lle?

Lähetetty: 30 Touko 2006, 21:40
Kirjoittaja GT-350
musti65 kirjoitti:Onkohan turhan pieni 289:lle?
On hieman pieni on.......jos on AFR tms. kannet, iso nokka, peltisarjat, viri-imusarja jne jne.

Vakiokoneeseen tai vähän kutiteltuun täysin riittävä ja yllin kyllin.

Lähetetty: 30 Touko 2006, 21:56
Kirjoittaja musti65
Aivan on karvan verran piristetty.Joskus..

Lähetetty: 03 Kesä 2006, 10:56
Kirjoittaja veekoo
Tuli vilkaistua omastakin hollikasta numerot, kun se melkein morjensti toihin mennessa. Viimeiset 2 korttelin valia jalka suorana, etta paasi edes jotenkin etenemaan.. Iltapaivalla rotisko kuitenkin eteni taas normaalisti. Mielenkiintoisia loydoksia:
ryyppytornissa:
SD457-2
1190

rungossa:
1176

Googlettamalla loytyi 2 tynnyrinen kaasari molemmilla pienemmilla luvuilla. Hmm.. Pitemman lukusarjan voisi tulkita 80457 eli holleyn koodi mallille 4160, mutta kun ei se taida ihan 2005 kevaalta olla.. :D Taitaa menna uusi tilaukseen (katukaasutin tahi katukostaja) ja sekasikio paperipainoksi tai Halvalla myydaan osastolle tyrkylle.. :wink:

Lähetetty: 15 Syys 2006, 20:58
Kirjoittaja Aku_81
Tuota noin, mitä tarkoittaa kun kaasarissa lukee se list 1850(eli 600cfm) ja perässä -9? mitä tuo ysi kertoo? Alhaalla oli ilmeisesti date code joka oli 1751

Lähetetty: 15 Syys 2006, 21:08
Kirjoittaja GT-350
-9 lienee kalibrointikoodi. Mitään selitystä en löytänyt kahdesta Holley-kirjasta, mutta numerolistoissa näytti olevan pientä eroa eri -x numeroiden kohdalla acc nozzlessa tms. joten varmaankin on vain kalibrointi tai joku versiointikoodi.