Sivu 1/1
kaasarin tunnistaminen?
Lähetetty: 28 Touko 2006, 10:05
Kirjoittaja musti65
Mistä tietää kaasarin koon?Mulla Holley.Tahtoisin tietää koon ja mitkä olisivat suuttimet jotka olis passelit?Onko Holleyssä mahdollista säätää jotai arvoja ilman osien vaihtoja?
Lähetetty: 28 Touko 2006, 11:50
Kirjoittaja SamiM
Alla olevasta linkistä löytyy Holleyn kaasuttimien perustiedot ja alkuperäisasetukset part-numeron perusteella. Kaasuttimesta numero löytyy muistaakseni ryyppyläppätornin kyljestä. Huomaa, että luettelossa kaasuttimien tiedot ovat kahdella sivulla.
http://www.holley.com/data/TechService/ ... isting.pdf
Sopivat suuttimet löytyvät autokohtaisesti kokeilemalla tai kokemuksen syvällä rintaäänellä. Holleyssä voi säätää ilman osien vaihtoa tyhjäkäyntiseoksen, kohojen asennot, kiihdytyspumpun hienosäädön, tyhjäkäyntikierrosluvun sekä kaasuläppien kiinniasennon.
Lähetetty: 28 Touko 2006, 13:13
Kirjoittaja musti65
kiitos.
kiitokset unohtuvat usein.
Lähetetty: 28 Touko 2006, 13:38
Kirjoittaja musti65
enpä löytäny moista koodia.
Lähetetty: 28 Touko 2006, 14:29
Kirjoittaja GT-350
Kummasta et löytänyt, kaasarista vai listasta?
Lähetetty: 28 Touko 2006, 14:46
Kirjoittaja musti65
kaasarista.Onko se varmasti ryypyn puolella?Ja mis kohtaa?näkeekö sen kun kaasari on kiinni?
Lähetetty: 28 Touko 2006, 21:00
Kirjoittaja GT-350
Kaasarissa ihan ylhäällä, ryyppytornissa muistaakseni primäärin kohokammion puolella. Sehän näkyy heti kun ottaa ilmanputsarin kannen pois. Esim. tyypillinen 600cfm voisi lukea vaikkapa LIST-1850-.....
Lähetetty: 29 Touko 2006, 17:38
Kirjoittaja musti65
tällainen koodi löytyi kaasarin päältä
6R1717B
Google tunnistaa sen Holleyksi.Mut mä en löydä sitä tuosta aiemmasta listauksesta.En ilmeisesti osaa tulkita listaa.
Lähetetty: 29 Touko 2006, 17:55
Kirjoittaja Arto65FB
Etsi noista kohdin
http://www.holley.com/techservice/ListNumber.asp
Oliko tuo 6R1717B koodi jossain peltilätkässä?
Lähetetty: 30 Touko 2006, 21:29
Kirjoittaja musti65
Kiitos koodin paikannuksesta.
List 1850-2 löytyi.
600 cfm.Onkohan turhan pieni 289:lle?
Lähetetty: 30 Touko 2006, 21:40
Kirjoittaja GT-350
musti65 kirjoitti:Onkohan turhan pieni 289:lle?
On hieman pieni on.......jos on AFR tms. kannet, iso nokka, peltisarjat, viri-imusarja jne jne.
Vakiokoneeseen tai vähän kutiteltuun täysin riittävä ja yllin kyllin.
Lähetetty: 30 Touko 2006, 21:56
Kirjoittaja musti65
Aivan on karvan verran piristetty.Joskus..
Lähetetty: 03 Kesä 2006, 10:56
Kirjoittaja veekoo
Tuli vilkaistua omastakin hollikasta numerot, kun se melkein morjensti toihin mennessa. Viimeiset 2 korttelin valia jalka suorana, etta paasi edes jotenkin etenemaan.. Iltapaivalla rotisko kuitenkin eteni taas normaalisti. Mielenkiintoisia loydoksia:
ryyppytornissa:
SD457-2
1190
rungossa:
1176
Googlettamalla loytyi 2 tynnyrinen kaasari molemmilla pienemmilla luvuilla. Hmm.. Pitemman lukusarjan voisi tulkita 80457 eli holleyn koodi mallille 4160, mutta kun ei se taida ihan 2005 kevaalta olla..

Taitaa menna uusi tilaukseen (katukaasutin tahi katukostaja) ja sekasikio paperipainoksi tai Halvalla myydaan osastolle tyrkylle..

Lähetetty: 15 Syys 2006, 20:58
Kirjoittaja Aku_81
Tuota noin, mitä tarkoittaa kun kaasarissa lukee se list 1850(eli 600cfm) ja perässä -9? mitä tuo ysi kertoo? Alhaalla oli ilmeisesti date code joka oli 1751
Lähetetty: 15 Syys 2006, 21:08
Kirjoittaja GT-350
-9 lienee kalibrointikoodi. Mitään selitystä en löytänyt kahdesta Holley-kirjasta, mutta numerolistoissa näytti olevan pientä eroa eri -x numeroiden kohdalla acc nozzlessa tms. joten varmaankin on vain kalibrointi tai joku versiointikoodi.