Sivu 1/1
'66 Mustang 2d HT suomikustom
Lähetetty: 05 Touko 2006, 09:56
Kirjoittaja Jukka
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=80667
Josko täältä löytyisi Hollow Headille enemmän infoa?
Lähetetty: 05 Touko 2006, 10:52
Kirjoittaja MustangGT
Rekisterinumero auttaisi tosiaan paljon...
Tuommosia nostalgia musseja oli ennen paaljon:
http://jenkkireki.te.nu/~anttij/Nostalgia/
Lähetetty: 05 Touko 2006, 11:18
Kirjoittaja Late
Lähetetty: 05 Touko 2006, 13:18
Kirjoittaja KTM
Jokaisen tai ainakin jokatoisen sukupolven on tehtävä samat virheet. Nyt se vaan näyttää olevan spoilerit, karvasisusta ja flakemaali

Lähetetty: 06 Touko 2006, 04:50
Kirjoittaja JaniC
Kyllä on rumia! Onnex tollaisia ei pahemmin näy Suomen teillä.

Lähetetty: 08 Touko 2006, 17:20
Kirjoittaja Fastback
Nämä ovat niin makuasioita, mun mielestäkin noi vanhat hottentotit ovat perseestä mutta toiset pitävät niistä. Ei siinä mitään, mulla on ihan sama mitä muut autoillaan tekee. Olishan tuo jo kulttuuriteko palauttaa muutamia hot rod asuihin hirveine L88 scooppeineen, sivuputkineen, kromivanteineen jne. Piristäviä poikkeuksiahan noi ovat tässä mustangien massassa!
Lähetetty: 09 Touko 2006, 08:16
Kirjoittaja kariboy
Makuja on monia ja se on hyvä. Minusta noista suurin osa on tosiaan karseita, se oli sitä aikaa...
Kyllä lievä etunoja, sivuputket ja viispuolaset kromit kummittelee takaraivossa.
Mulla ois muutama nostalgiakuva lisää galleriaan

Lähetetty: 09 Touko 2006, 08:40
Kirjoittaja KTM
kariboy kirjoitti:Makuja on monia ja se on hyvä. Minusta noista suurin osa on tosiaan karseita, se oli sitä aikaa...
Kyllä lievä etunoja, sivuputket ja viispuolaset kromit kummittelee takaraivossa.
Mulla ois muutama nostalgiakuva lisää galleriaan

Niin, tuo oli aivan oikein sanottu, eli se oli sitä aikaa.
Flake vihreäraidallinen 1971 - 72 sportroof oli tuon ajan näyttelyjen kuninkaita ja ehdotonta huippua. En enää muista auton omistajaa, mutta jostakin Tornion läheisyydestä se oli.
Nykyään 1980-luvun alun näyttelyautot näyttävät hiukan korneilta, mutta niitä kannattaa ajatella vain aikansa lapsina. Varsinainen kammotusalennustila monille autoille alkoi sen jälkeen kun ne vaihtoivat omistajaa useamman kerran ja näyttelykunnon ylläpitoa ei harrastettu. Kova ja huoleton ajo jätti jälkensä ja lopullinen "tuoho" tuli siinä vaiheessa, kun haalistuneen/kulununeen/lohkeilleen erikoismaalauksen yli vedettiin joku tavallinen väri. Tuossa tilanteessa monet aika radikaalit korimuutokset korostuivat huomattavasti voimakkaammin kun huomiota herättävä maalaus oli pois.
Nyt nämä huimat maalaukset lähinnä herättävät nostagisen olon. Kiva esimerkki oli viime vuonna Kemin näyttelyssä. Vuonna 1976 maalattu
Thunderbird oli säilyttänyt hillittömän maalauksensa ja ei oikeastaan mitenkään huono juttu. Toisaalta en välttämättä kyseisellä T-birdillä viitsisi kovin julkisella paikalla liikkua

Lähetetty: 09 Touko 2006, 12:31
Kirjoittaja Mussemaan
Joo, turha naureskella.
15V päästä nykyisin
ah niin hienoilta näyttävät rakennellut autot ovat samassa tilanteessa...

Lähetetty: 09 Touko 2006, 13:49
Kirjoittaja Dervish
KTM kirjoitti:
Nyt nämä huimat maalaukset lähinnä herättävät nostagisen olon. Kiva esimerkki oli viime vuonna Kemin näyttelyssä. Vuonna 1976 maalattu
Thunderbird oli säilyttänyt hillittömän maalauksensa ja ei oikeastaan mitenkään huono juttu. Toisaalta en välttämättä kyseisellä T-birdillä viitsisi kovin julkisella paikalla liikkua

Nooo, mieluummintuon näköisellä voisi vaikak körötellä kuin se "remprantin" maalailema kiesi..
Mutta noi on aikansa rakennelmia, ja miksi niitä pitäisi nyt sanoa rumiksi ja kieltäytyä ajamasta kun joskus asiat varmaankin oli toisin...
Kyl mulle kelpaa
- Sami Partanen .
Lähetetty: 10 Touko 2006, 00:10
Kirjoittaja 200cid
Enpä minäkään tykkää noista levikkeistä kun ovat niin kantikkaasti tehtyjä.. Mutta miksi etunojaa haukutaan? Mun mielestä mussen "pitää" olla vähäsen etunojassa. Tuon ajan maalaukset oli kyllä kamalia, kylkiin ja konepeltiin ihmeellisiä länttejä maalattu niin kun jotain "puu-kylki-feikkejä"
