Sivu 1/1

jakopää

Lähetetty: 04 Touko 2006, 21:29
Kirjoittaja Jone
Millainen tulisi olla 289:n jakopään ketjun kireys? Mittasin, ja suurimmillaan ketjun liike oli n.10mm ehkä vähän enemmän. Meneekö uusintaan?

Lähetetty: 04 Touko 2006, 22:13
Kirjoittaja kariboy
Monroen pikkulohkokirja neuvoo uusimaan jakopään, jos liike on puoli tuumaa tai enemmän.
Että eiköhän se kannata jokatapauksessa uusia, kun kone on auki valmiiksi.
Siis ketju ja rattaat.

Lähetetty: 05 Touko 2006, 17:18
Kirjoittaja Jone
Selvä homma, tilattu on.

Lähetetty: 05 Touko 2006, 22:14
Kirjoittaja ROKI
Tilasitkos rullaketjun ja rattaat vai hammasketjun ja rattaat. Tämä hammaskeetju on susi jo tehtaalta lähtiessä , virahtaa jo ensi käytön jälkeen niin että tulee 5 astetta heittoa. Mittasin viimmeks omassa koneessa tuon jutun, seuraava on 2rivinen rulla tai ratas jakopää, tuohon 2 rivin rulla juttuun mulla on suunitelmassa kiristin systeemi, mekaanisena mallina tietenkin helppo asentaa, sopii kopansisään. Hydraulinen muös kopan sisään hiukan enemmän hommia. jompi kumpi tulee seuraavaan pataan jos rullaketjulla. Kehitellään ja parannellaan mitä osataan.

Lähetetty: 06 Touko 2006, 14:36
Kirjoittaja Jone
heh..us-centeriltä tilasin, sanoin mitä oon vailla. Ja kuului löytyvän. Näistä vaihtoehdoista ku mitään tiedä..Eiköhän se hammasketju ole. :shock:
Minkäs teet ku p..ka on jo housussa :lol:

Lähetetty: 06 Touko 2006, 23:01
Kirjoittaja PeteP
Noh jos shittiä tulee niin aina voi vaihtaa housuja, ja samaaten jos epätyyttyvää kamaa lähettävät,niin lähetä takasin ja pärempaa tilalle vuan.

Lähetetty: 06 Touko 2006, 23:14
Kirjoittaja kariboy
Tuossa on tosiaan useampi vaihtoehto, iloisesti vinkuvaan ratasjakopäähän asti.
Ei tosiaan kauan mene, kun uusikin ketju on löysä, mutta kyllä se siellä hommansa hoitaa.
Suuri moottori, suuret toleranssit :lol: