Sivu 1/1

c4

Lähetetty: 29 Huhti 2006, 12:27
Kirjoittaja mika
mikähän ero tos c4 laatikon pienel ja isol ajovaihteel on.olen ymmärtänyt et isoa palloa käytetään kaupungis vai olikose toisin päin nomut tietävä kertokoon asiasta

Lähetetty: 29 Huhti 2006, 12:56
Kirjoittaja Homer65
Pienellä pallolla ei käytä laisinkaan ygöstä, ainoastaan kagosta ja kolmosta. Iso pallo on varsinainen "D".

Lähetetty: 29 Huhti 2006, 13:31
Kirjoittaja mika
nomä ihmettelinki et mikse lähtee pienel pallol niku lehmä makuuksesta mut niinhänse kutvosen kuuluu lähtäkki :lol: :lol: :lol: :lol: ....noooo eli minkä takia vain kakkosta ja kolmosta pienel pallol :roll:

Lähetetty: 29 Huhti 2006, 15:41
Kirjoittaja Tahavo
Lykkään tähän jatkoksi kysymyksen jos joku huomaisi.
Saako automaatilla huoletta vaihdella vaihteita manuaalisesti, eli ykkösellä lähtee, sitten laittaa kakkoselle ja lopuksi D:lle ja sitten toisin päin kun hidastaa vauhtia? Onko siitä mitään haittaa?

Lähetetty: 29 Huhti 2006, 21:56
Kirjoittaja Homer65
Muistaakkeni omistajan oppaassa oli, että sitä käytettäs liukkaalla liikkeelle lähdössä, tai jotain. Itse olen käyttänyt sitä lähinnä rauhallisessa kruisailussa, ei vaihda turhaan ykkösen ja kakkosen välillä, mitä ainakin mulla tapahtuu jos ajaa tarpeeks hiljaa 8) .
Ei kait se laatikko huolestu manuaalisesta vaihtamisesta, annetaanhan sen käyttöön manuaalissakin ohjeet. Itse tosin olen sen verran laiska etten viitti käsin vaihtaa, mutta...

Lähetetty: 30 Huhti 2006, 08:43
Kirjoittaja Dervish
BW-364 kirjoitti:Lykkään tähän jatkoksi kysymyksen jos joku huomaisi.
Saako automaatilla huoletta vaihdella vaihteita manuaalisesti, eli ykkösellä lähtee, sitten laittaa kakkoselle ja lopuksi D:lle ja sitten toisin päin kun hidastaa vauhtia? Onko siitä mitään haittaa?
Tähän tarpeeseen on kehitetty yksi poljin lisää, saa sitten hämmentää ihan kunnolla ja ihaa itee niitä vaihtehia :roll:

Lähetetty: 30 Huhti 2006, 09:39
Kirjoittaja Aku_81
Dervish kirjoitti:
BW-364 kirjoitti:Lykkään tähän jatkoksi kysymyksen jos joku huomaisi.
Saako automaatilla huoletta vaihdella vaihteita manuaalisesti, eli ykkösellä lähtee, sitten laittaa kakkoselle ja lopuksi D:lle ja sitten toisin päin kun hidastaa vauhtia? Onko siitä mitään haittaa?
Tähän tarpeeseen on kehitetty yksi poljin lisää, saa sitten hämmentää ihan kunnolla ja ihaa itee niitä vaihtehia :roll:
Ja kun on srod niin ei tarttee muutenkaan vaihdella turhaan 8)

Lähetetty: 30 Huhti 2006, 11:23
Kirjoittaja Tahavo
Mutku lähtee niin laiskasti D:llä jurnuttamaan että pitäisi aina survaista kaasu pohjaan jos haluaa vähänkin ripeämmin lähteä. Niin sitten tulee vaihdettua manuaalisesti.

Lähetetty: 01 Touko 2006, 00:48
Kirjoittaja ROKI
BW-364 kirjoitti:Mutku lähtee niin laiskasti D:llä jurnuttamaan että pitäisi aina survaista kaasu pohjaan jos haluaa vähänkin ripeämmin lähteä. Niin sitten tulee vaihdettua manuaalisesti.
Vaihda vaan aivan vapaasti, ei hajoa mihinkään. Parempi vaan kun rumppaa ees taas, pysyy venttiili koneisto virkeänä , ei jumittele karat käytön puutteesta. itse olen veivannut kepistä tuota C4 lotjua jo 87 vuodesta lähtien eikä ole ollut ongelmia. Risteyksiin kun tulen keppi takavinoon ja siitä pikavaihdot suuremmalle, näin se automaattikin toimii mukavasti manuaalisesti, eikä ole repivää niin kuin manulaatikolla vaihdot mut makunsa kullakin. jotkut tykkä äidistä jotkut taasen tyttärestä, niin se vain on.