c4
Lähetetty: 29 Huhti 2006, 12:27
mikähän ero tos c4 laatikon pienel ja isol ajovaihteel on.olen ymmärtänyt et isoa palloa käytetään kaupungis vai olikose toisin päin nomut tietävä kertokoon asiasta
Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
https://www.mustangclub.fi/board/
Tähän tarpeeseen on kehitetty yksi poljin lisää, saa sitten hämmentää ihan kunnolla ja ihaa itee niitä vaihtehiaBW-364 kirjoitti:Lykkään tähän jatkoksi kysymyksen jos joku huomaisi.
Saako automaatilla huoletta vaihdella vaihteita manuaalisesti, eli ykkösellä lähtee, sitten laittaa kakkoselle ja lopuksi D:lle ja sitten toisin päin kun hidastaa vauhtia? Onko siitä mitään haittaa?
Ja kun on srod niin ei tarttee muutenkaan vaihdella turhaanDervish kirjoitti:Tähän tarpeeseen on kehitetty yksi poljin lisää, saa sitten hämmentää ihan kunnolla ja ihaa itee niitä vaihtehiaBW-364 kirjoitti:Lykkään tähän jatkoksi kysymyksen jos joku huomaisi.
Saako automaatilla huoletta vaihdella vaihteita manuaalisesti, eli ykkösellä lähtee, sitten laittaa kakkoselle ja lopuksi D:lle ja sitten toisin päin kun hidastaa vauhtia? Onko siitä mitään haittaa?
Vaihda vaan aivan vapaasti, ei hajoa mihinkään. Parempi vaan kun rumppaa ees taas, pysyy venttiili koneisto virkeänä , ei jumittele karat käytön puutteesta. itse olen veivannut kepistä tuota C4 lotjua jo 87 vuodesta lähtien eikä ole ollut ongelmia. Risteyksiin kun tulen keppi takavinoon ja siitä pikavaihdot suuremmalle, näin se automaattikin toimii mukavasti manuaalisesti, eikä ole repivää niin kuin manulaatikolla vaihdot mut makunsa kullakin. jotkut tykkä äidistä jotkut taasen tyttärestä, niin se vain on.BW-364 kirjoitti:Mutku lähtee niin laiskasti D:llä jurnuttamaan että pitäisi aina survaista kaasu pohjaan jos haluaa vähänkin ripeämmin lähteä. Niin sitten tulee vaihdettua manuaalisesti.