Sivu 1/1
Kliivländin vesikierto?
Lähetetty: 01 Huhti 2006, 18:26
Kirjoittaja PeteP
Kuinkas tuo ny punppaa tuonne lämppäriinpäin, vesipumpunlähdöstä olettaisin ?? vaiko toisesta, ei muuten väliä muttako tuossa tuo alipaineventtiili pitäis laittaa mielellään tuohon menoputkeen.
Lähetetty: 01 Huhti 2006, 20:10
Kirjoittaja ROKI
Kyllä sen pitäis lähteä imukannesta, mutta cleve on erilainen rakenteeltaan, kuin wintso. vois olla jostakin siitä termarin kotelon luota se lähtö lämppärin menopuolelle, ja paluu vesipumppuun paluupuoli. Laita se vena siihen menevään putkeen tulipellin viereen.
Lähetetty: 01 Huhti 2006, 21:26
Kirjoittaja PeteP
Jespoks! tuo venttiili on ihan alkuperäinen, laitoin vaan uudet letkut ja en tietenkään tsekannut kun joskus aiemmin irrotin nuo kumpi et meni kumpaan. Jossain vaiheessa täytyy vaihtaa nuo ylä ja alaletkutkin, tietenkin sellaset joissa lukee motorcraft

Lähetetty: 04 Huhti 2006, 07:22
Kirjoittaja Mussemaan
Vaikka sitten kuinka tekisi mieli, älä jätä alkuperäistä vesipumppua koneeseen.
Hommaa jokin Edelbrockin tai muun vastaava alumiininen.
Lähetetty: 04 Huhti 2006, 17:24
Kirjoittaja PeteP
Mussemaan kirjoitti:Vaikka sitten kuinka tekisi mieli, älä jätä alkuperäistä vesipumppua koneeseen.
Hommaa jokin Edelbrockin tai muun vastaava alumiininen.
?? Kuulostaisi että siihen on jokin hjuva syy?? juu onhan tuo ollut mielessä tulevaisuudessa kun pumpun vaihtoaika tulee, onko se sitten nyt

imusarjakin vaihtuu joskus aluun.
Lähetetty: 04 Huhti 2006, 20:35
Kirjoittaja Mussemaan
Ei tahdo vesi kiertää tyhjäkäynnillä ja matalilla kierroksilla.
Itselleni laitoin uuden pumpun + vielä rosterisen impeller platenkin ja tahtoo hiipiä lämmöt vaikka julma flekti ja tuliterä isolohkon saddle mount syylari.
Ja kyllä, termostaatin alla on se prikka joka yleensä vanhoista "C" "kaatsikkalohkoista" on kadoksissa. Termarikin on oikea Cleveen tarkoitettu. Ja itse asiassa jo kolmas menossa kun vähän vastusti.
