Sivu 1/1

Crane XR-i

Lähetetty: 06 Elo 2004, 10:09
Kirjoittaja Make67
Tulipa ostettua kyseinen kärjetön systeemi -67 mustiin. Ennenkuin asentelen paikoilleen, kyselenkin täältä miten ootte kyseisen tai muiden valmistajien värkkien kanssa pärjänny? Yleisestihän moisesta "virityksestä" ollaan kumpaakin mieltä. Siis puolesta ja vastaan. 8) :evil:
Asennuksessa ei liene suuria murheita kun noudattaa mukana seuraavia kohtuullisen seikkaperäisiä ohjeita. Mutta kuitenkin kiinnostaa tietää miten vaihto-operaatio sujui. Tarviiko/onko välttämätöntä vaihtaa esim. puola? Oliko kärjettömän asennuksesta mitään hyötyä/haittaa?
Tästähän on ollut aikaisemmalla keskustelupalstalla juttua mutta kun ei enään muista...... :oops:
Taidan kuitenkin ajella Forssaan vanhalla systeemillä.?! :roll:

Make

Lähetetty: 06 Elo 2004, 10:28
Kirjoittaja Vieras
Mulla on kyseinen systeemi kiinni 302:ssa ja hyvin on toiminut. En vaihtanut puolaa. Tarkistin vain että se on kunnossa. Sen verran oon ajellu systeemillä että kylmänä lähtee paremmin käyntiin. Kunhan tekee vaihdon huolellisesti niin minkään ei pitäisi mennä vikaan. Tosin kun ostin ekan niin sepä ei suostunut toimimaan sitten millään vaikka kuinka kävi ohjeista läpi vikalistaa. Noh, sain kuitenkin uuden tilalle ja sitten alkoi konekin taas hyrisemään. Oon ollu tyytyväinen kyseiseen systeemiin ja eipä tarvii enää kärkiä vaihdella.

JiiTee

Lähetetty: 10 Touko 2005, 20:07
Kirjoittaja Make67
Tuli ny sitten askarreltua toi Crane paikoilleen, yks asia vielä askarruttaa!!! Mulla näyttäis olevan se Ballast resistor jossain virtalukon ja puolan välissä niin mihinkäs se plussa-johto kannattais kytkeä? Löytyyks konehuoneesta sellasta kohtaa joka on ennen sitä vastusta? Vai tartteex viedä se kytkentäpiste sinne virtalukolle?

On meinaan koni kohtuullisen hiljaa ennenkuin saan ton johdon oikeeseen paikkaan kiinnitettyä? Niin, ja töihin pitäis aamulla mennä ja kattoo tänäiltana lätkää ja ...????????