Lobe Separation
Lähetetty: 18 Helmi 2006, 23:13
Mitäs se tämä oikein meinaa???
Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
https://www.mustangclub.fi/board/

Löytyy, jahka löydän lehden, muistaakseni oli PHR:ssä asteilla 106, 110 ja 114.457 kirjoitti:En ole törmänny yhteenkään artikkeliin jossa olisi verrattu samanlaisia nokkia eri lobe separation kulmilla tai erilaisilla overlapeilla.
Onko löytynyt..?Arto65FB kirjoitti:Löytyy, jahka löydän lehden, muistaakseni oli PHR:ssä asteilla 106, 110 ja 114.457 kirjoitti:En ole törmänny yhteenkään artikkeliin jossa olisi verrattu samanlaisia nokkia eri lobe separation kulmilla tai erilaisilla overlapeilla.
.
ÖÖ, ehkä, mutta joku laittoi lehden takaisin hyllyyn, enkä minä muista mikä numero se oli. Lyhyesti voi sanoa, että paras vääntökäyrä tuli tuolla pienimmällä paitsi ihan tyhjäkäynnin tuntumassa, jossa ei tietenkään dynottu mutta tekstin mukaan käynti oli aika kakomista ja rykimistä. Bensankulutus oli myös rajumpaa, kun lykkää raakana putkistoon, molempien venttiilien ollessa niin pitkään yhtä aikaa auki.65HT kirjoitti:Onko löytynyt..?Arto65FB kirjoitti:Löytyy, jahka löydän lehden, muistaakseni oli PHR:ssä asteilla 106, 110 ja 114.457 kirjoitti:En ole törmänny yhteenkään artikkeliin jossa olisi verrattu samanlaisia nokkia eri lobe separation kulmilla tai erilaisilla overlapeilla.
.
Tuolla jotain lisäinfoa:
http://www.nightrider.com/biketech/camlsatable.htm




