Sivu 1/2

Kuitua, kuitua...

Lähetetty: 04 Tammi 2006, 23:06
Kirjoittaja veekoo
Tuossa ruostevaurio inventaariota tehdessa tuli mieleen, etta onko takavarttipaneeleita (quarter panels) ja takapaksin lattioita kuituisina? Jos vaikka tekisi kuitukaukalon tuosta aihiosta.. :shock: Vai keveneeko pera liikaa? Onko noi rakenteellisesti mitenkaan olennaisia osia..? Onko liian suuri vaara taydelliselle mopon karkuulle havaittavissa? :)

Lähetetty: 04 Tammi 2006, 23:56
Kirjoittaja ROKI
Ei kelpaa täällä Suomessa katastus sedille, kontin pohjarakenteet ovat kantavia osakokonaisuuksia.

Lähetetty: 05 Tammi 2006, 00:25
Kirjoittaja veekoo
Jotain tallaista uumoilinkin. Kiitoksia!

Lähetetty: 05 Tammi 2006, 12:01
Kirjoittaja GT-350
Ala kuiduttaa alkaen etupäästä.

Lähetetty: 05 Tammi 2006, 20:16
Kirjoittaja Homer65
Onkos scoopin kiinnitys tommoseen kuitupeltiin miten simppeliä? Onko joku laittanut ja mites on pysynyt? Peltiseen en lähtis yrittämäänkään.

Lähetetty: 05 Tammi 2006, 21:13
Kirjoittaja ROKI
Onnistuu kuitupeittoon laminoimalla, ja peltiseen joko ruuveilla altapäin läpi, myös liimaamalla. Olen laittanut kumpiakin ja kestää hyvin, Kuituiseenkin voi laitttaa ruuvi kiinnityksen on suht helppo juttu, reunanauhan kanssa tulee siisti.

Lähetetty: 05 Tammi 2006, 23:10
Kirjoittaja veekoo
Mua kutkuttais laittaa kuitua enempikin, koska:
- Ei ruostu
- Helpompi laittaa pinnit nokkapeltiin (ja munalukko)
- Kevyempaa

Sinansa mulla ei ole mitaan peltiosia vastaan, mutta toi earlyn takakontin rakenne on selkeesti itseruostuva, kun kaikki roju menee tonne varttipaneelien nurkkiin. :(

lasikuitu

Lähetetty: 06 Tammi 2006, 00:34
Kirjoittaja mustang cs
mun milestä omat lasikuitu viritelmät kannattais unohtaa. (OVAT PAINAVIA,RUMIA KÄÄNTÖ PUOLELTA JA V****MAISIA TEHDÄ ...jne.).jos välttämättä keveitä (pelti osia kaipaa)niin, ehkä itse ottaisin yhteyttä esim... ukin lähellä olevaan muovi-imu yritykseen,tai sen tapaisiin juttuihin.

Lähetetty: 06 Tammi 2006, 01:01
Kirjoittaja ROKI
Samperi meni vika osastolle, joo ei se kontti ruostu kun laiton jälkeen kunnolla käsittelee, ja sinne sivukotelojen suojaksi on olemassa omat suoja levyt, estämään turhan rojun sinne koteloon.

Lähetetty: 06 Tammi 2006, 04:27
Kirjoittaja 200cid
En muuten näe kyllä mitään etuja kuitu-takapaksissa... Takanahan paino on ihan jees paino-suhteen kannalta.(?)

Lähetetty: 06 Tammi 2006, 21:38
Kirjoittaja mussette
Homer65 kirjoitti:Onkos scoopin kiinnitys tommoseen kuitupeltiin miten simppeliä? Onko joku laittanut ja mites on pysynyt? Peltiseen en lähtis yrittämäänkään.
Omassani on scooppi pulteilla kiinni ja liitospinnan sauma mustalla koriliimalla tiivistetty maalariteippien ja sormen avulla. Ollut tällä tyylillä paikallaan 13v eikä sauma revennyt. Scoopin vaihto tarvittaessa helppoa.
Sama onko kysessä peltinen tai lasikuitupeitto. Sauma on omasta mielestäni ulkonäön suhteen ok.

Lähetetty: 07 Tammi 2006, 21:34
Kirjoittaja Sami65302
Omassa konepelti peltiä ja 'shelby'-scuuppi kuitua.. hyvin on kestäny kiinni plus 10v. Pieni halkeama maalissa pellin ja scuupin etukulmassa...

Eikä tuu kuitua lisää, päinvastoin. Etulokarit kuitua nyt, mutta muuttuvat peltisiin tulevaisuudessa. Istuvuus ei kuitenkaan kuitulokareissa näytä olevan parasta A-ryhmää.

Pannussa potkua niin kyllä se peltikin kulkee :twisted:

Sami
___________________
Ford Mustang '65FB 'Shelby GT350-look'

Lähetetty: 05 Helmi 2006, 22:01
Kirjoittaja Vege
Sika flexillä on semmonen tavara ku voimaliima sillä pysyy kuituscooppi pellissä itellä on tällä tavoin laitettu tuo scuuppa pellissä olevan reiän päälle

http://ghost.iki.fi/~vege/mustang/musta ... 20(28).jpg
http://ghost.iki.fi/~vege/mustang/musta ... 20(26).jpg
http://ghost.iki.fi/~vege/mustang/onse%20082.jpg
http://ghost.iki.fi/~vege/talli/satsi2%20003.jpg
http://irc-galleria.net/view.php?nick=V ... d=15020800

hyvin on pysyny kiinni, reikä konepellissä on sikäli välttämätön että mahtuu toisessa koneessa oleva dualtunnelram kaasareineen ja putsareineen konetilaan, scoopin kanssa mahtuu niukin naukin pelti kiinni

Lähetetty: 05 Helmi 2006, 22:15
Kirjoittaja Fastback
Vege kirjoitti:reikä konepellissä on sikäli välttämätön että mahtuu toisessa koneessa oleva dualtunnelram kaasareineen ja putsareineen konetilaan, scoopin kanssa mahtuu niukin naukin pelti kiinni
Joo äijän kotisivuilta löytyi oikei kotipornoa!!! :P Mikäs 289/302 pannu se siellä erotiikka kuvissa on oikein? Tunnelrammi ja tupla holleyt, mitäs kone pitää sisällään? Nätti konehan tuosta tulee earlyn pellin alle tai lävitse.

Lähetetty: 10 Helmi 2006, 19:51
Kirjoittaja Mussemaan
Lasikuituovet?

Onko katsurilla nokan koputtamista? Ei ainakaan ole kantava.

Kuidusta puheenollen:
Mistä saan tämän scoopin mitat/mallin/kuvat?
Peltiin on muotti, mutta scooppimallia tarvittaisiin ehdottomasti. Kiitos!

Kuva