Sivu 1/2

Taas kysyttävää foxin jarruista?

Lähetetty: 20 Marras 2005, 02:06
Kirjoittaja Eve
Näistä jarruasioista on täällä paljon puhuttu, mutta en löytänyt mistään sellaista tekstiä joissa puhutaan nelipulttisella jaolla olevista isoista tai yleensäkkin paremmista foxin jarrusarjoista.
Eli etujarruja olis varmaan joskus tulevaisuudessa ihan hyvä päivittää paremmiksi, mutta en tahtoisi siirtyä viisipulttisiin sarjoihin mitä yleisesti aina tarjotaan.

Apua siis kaivataan?

Lähetetty: 20 Marras 2005, 10:19
Kirjoittaja Aku_81
Baer:illa pitäisi olla 4-pulttisille sarjoja, ainakin eräässä punaisessa foksissa näytti sellaiset olevan, avautuuko omistaja kertomaan?
Itteäkin nuo nelipulttisarjat kiinnostaisi, linkissä sanotaan että Baer:in sarja menisi 16"-vanteelle, ei tartteis vielä vanteita uusia :wink:

http://www.mustanggt.org/mods.htm#brakes

Lähetetty: 20 Marras 2005, 13:24
Kirjoittaja Eve
Aku_81 kirjoitti:Baer:illa pitäisi olla 4-pulttisille sarjoja, ainakin eräässä punaisessa foksissa näytti sellaiset olevan, avautuuko omistaja kertomaan?
Itteäkin nuo nelipulttisarjat kiinnostaisi, linkissä sanotaan että Baer:in sarja menisi 16"-vanteelle, ei tartteis vielä vanteita uusia :wink:

http://www.mustanggt.org/mods.htm#brakes

Ok, mut en tiedä olenko sokea vai miksi en löytänyt linkistä/kuvista muita kuin viisipulttisia sarjoja?
Jos joku täällä foorumissa vierailevista omistaa yllä mainitunlaiset jarrut niin olisin todella kiitollinen saada niistä jotain faktaa...
Vanteiden vaihtorumba viisipulttisiksi, ei minuakaan enään kiinnosta. :wink:

Lähetetty: 20 Marras 2005, 21:23
Kirjoittaja Kopekka

Lähetetty: 21 Marras 2005, 16:14
Kirjoittaja mercstang
Bongasin ja huusin ebay:stä Baerin Claw brake-kitin viikko sitten. Lähetyksen pitäisi olla jo matkalla kohti pohjolaa, saa nyt nähdä mitä sieltä tulee. 13" hilut eteen ja 12" taakse.

Re: Taas kysyttävää foxin jarruista?

Lähetetty: 21 Marras 2005, 20:39
Kirjoittaja hannu
Eve kirjoitti:Näistä jarruasioista on täällä paljon puhuttu, mutta en löytänyt mistään sellaista tekstiä joissa puhutaan nelipulttisella jaolla olevista isoista tai yleensäkkin paremmista foxin jarrusarjoista.
Eli etujarruja olis varmaan joskus tulevaisuudessa ihan hyvä päivittää paremmiksi, mutta en tahtoisi siirtyä viisipulttisiin sarjoihin mitä yleisesti aina tarjotaan.

Apua siis kaivataan?
tuoltakin löytyy

http://www.dndmotorsports.com/?page=sho ... ffed6a74b1&

Lähetetty: 21 Marras 2005, 22:46
Kirjoittaja Eve
Kiitos kiitos, tässä vois tosiaan olla jotain potentiaalia;

Baer Sport Kit 87-93 4-Lug (plain faced rotors)
--------------------------------------------------------------------------------
This kit is a fantastic upgrade for your fox body mustang! Replaceing your worn out factory single piston caliper, and replacing it with a baer 2 piston PBR caliper and an upgraded 12" DBA rotor, Stainles steel braided brake lines, complete with Timken Bearings&races, spindles, and brake pads. slotted rotors or slotted crossdrilled rotors are avalible for an additional price.
$ 995.95 USD

http://www.dndmotorsports.com

Lähetetty: 22 Marras 2005, 06:19
Kirjoittaja Aku_81
Tuon kaveriksi ois melkein syytä hankkia sitten takajarrutkin, ehkäpä sitä ite taitaa joutua vaihtamaan viispulttiseksi :roll:

Lähetetty: 22 Marras 2005, 09:11
Kirjoittaja Eve
Aku_81 kirjoitti:Tuon kaveriksi ois melkein syytä hankkia sitten takajarrutkin, ehkäpä sitä ite taitaa joutua vaihtamaan viispulttiseksi :roll:
Niin no.., minulla on jo Thunderbirdin levyt takana ja orkkis vetarit(nelipulttiset). :wink:

Lähetetty: 24 Marras 2005, 21:51
Kirjoittaja jari
Aku_81 kirjoitti:Baer:illa pitäisi olla 4-pulttisille sarjoja, ainakin eräässä punaisessa foksissa näytti sellaiset olevan, avautuuko omistaja kertomaan?
Enpäs ehtiny kun olen ollut lomilla vailla nettiyhteyttä. Mutta hommahan taisi jo tullakin selväksi...

Lähetetty: 24 Marras 2005, 21:57
Kirjoittaja Eve
jari kirjoitti:
Aku_81 kirjoitti:Baer:illa pitäisi olla 4-pulttisille sarjoja, ainakin eräässä punaisessa foksissa näytti sellaiset olevan, avautuuko omistaja kertomaan?
Enpäs ehtiny kun olen ollut lomilla vailla nettiyhteyttä. Mutta hommahan taisi jo tullakin selväksi...
Sen verran vielä kiinnostaa, eli onko Jarilla juuri nämä Baerin 12" levyt ja 2-mäntäiset satulat kiinni autossaan?
Jos on niin kiinnostais tietää mistä tilasit, mitä makso ja muuttuko jarrut radikaalisti? :shock:

Kiitos.

Lähetetty: 26 Marras 2005, 13:52
Kirjoittaja 91GT
kun olette noita etulevyjä vaihdelleet niin miten hyvin laakerit lähtee irti akselista/vanhasta levystä.
onko edes mahdollista saada laakerit siinä kunnossa irti että ne voi pistää uusien levyjen kanssa takasin. edellyttäen tietysti että laakerit on hyvässä kunnossa alkujaankin.
pitäs kanssa tässä lähi aikoina vaihtaa levyt edestä.

Lähetetty: 26 Marras 2005, 13:56
Kirjoittaja Dervish
91GT kirjoitti:kun olette noita etulevyjä vaihdelleet niin miten hyvin laakerit lähtee irti akselista/vanhasta levystä.
onko edes mahdollista saada laakerit siinä kunnossa irti että ne voi pistää uusien levyjen kanssa takasin. edellyttäen tietysti että laakerit on hyvässä kunnossa alkujaankin.
pitäs kanssa tässä lähi aikoina vaihtaa levyt edestä.
Itte es edes yrittäny alkaa etupäästä irrotteleen laakereita, vaan pistin uudet saman tien kun vaihoin 5 pulttiseks.
Ja itseasiassa ei olisi edes ollut mitään irroitettavaa.
http://www.partanen.net/gallery/thumbna ... ?album=102

Lähetetty: 26 Marras 2005, 14:21
Kirjoittaja 91GT
jep. tulin saamaan johtopäätökseen kun viitsin kaivaa levyt ulos paketista ottaa silmän käteen. siellä on uudet laakeripinnat. eihän noi laakerit maksa juur mittään vaikka nekin samalla vaivalla uusis.

Lähetetty: 29 Marras 2005, 09:55
Kirjoittaja jari
Eve kirjoitti:Sen verran vielä kiinnostaa, eli onko Jarilla juuri nämä Baerin 12" levyt ja 2-mäntäiset satulat kiinni autossaan?
Jos on niin kiinnostais tietää mistä tilasit, mitä makso ja muuttuko jarrut radikaalisti?

Kiitos.
On.

US Partsista vuonna 2001 (ja takajarrut GTR High Performancesta 2004). Hintaa en nyt tähän hätään muista, mutta liekö 4 vuotta vanhalla noteerauksella mitään merkitystäkään.

Kyllä.