Sivu 1/1
Kutvosen taikaa
Lähetetty: 09 Marras 2005, 02:16
Kirjoittaja veekoo
Eikohan se kuittailu vajaamoottoreista loppuisi, jos tuolla lahtisi viivalle:
http://www.allfordmustangs.com/artman/p ... icle.shtml
Re: Kutvosen taikaa
Lähetetty: 09 Marras 2005, 10:09
Kirjoittaja Fastback
Vajaamoottorinen se on siitä huolimatta.
Lähetetty: 09 Marras 2005, 12:19
Kirjoittaja Tapsa
Joopa.. kutonen on kone mutta tiilanne pahenee vaan mitä pienempiin
mennään...
kyllä täälläsellä nelikollakin kerkiää tuonkin kutosen rinnalle...
eli elämme kohta varsinaisten muinaisjäänteiden kanssa...
esimerkki vaan:
http://www.titanmotorsports.com/
Lähetetty: 09 Marras 2005, 16:35
Kirjoittaja raunoh
Tuo lienee sitten GT-350 ?!? 350-hevosvoimaa on sama kuin 1965-Race-Shelbyssä.
Lähetetty: 09 Marras 2005, 22:09
Kirjoittaja Surf-Pete
--
Lähetetty: 10 Marras 2005, 09:40
Kirjoittaja Mexico65
raunoh kirjoitti:Tuo lienee sitten GT-350 ?!? 350-hevosvoimaa on sama kuin 1965-Race-Shelbyssä.
Under the hood, the motors were "breathed on," with heads ported and polished to Shelby race specs. Motors were balanced and blueprinted, special headers were fitted, and a Holley 715 carb was installed. These modifications bumped output to 350 horsepower. Stock gas tanks were replaced with 34-gallon units and an electric fuel pump (two in some early cars) was fitted. (It should be noted, however, that to be competitive in today's races will take an engine that uses modern technology to produce upwards of 450 horsepower.)
Tosin eri lähteet ilmoittavat alkuperäisiksi tehoiksi 325 - 360 hp kyseisille "R" mallille. Mutta 350 voitanee pitää lähes oikeana.
Lähetetty: 10 Marras 2005, 10:03
Kirjoittaja voxagent
Tapsa kirjoitti:Joopa.. kutonen on kone mutta tiilanne pahenee vaan mitä pienempiin
mennään...
kyllä täälläsellä nelikollakin kerkiää tuonkin kutosen rinnalle...
eli elämme kohta varsinaisten muinaisjäänteiden kanssa...
Ylimääräinen poistettu, tuloksena puoli-hemi
http://www.autoblog.com/entry/1234000880066478/