Sivu 1/1

-95 Gt ja 351 w

Lähetetty: 23 Loka 2005, 19:33
Kirjoittaja Make_O
Tommonen yhdistelmä olis suunnitelmis..Eli 351 Marine pannu vuodelta -72 olis ajatuksena istuttaa -95 Gt:n nokalle.. Tarkoituksena olis tietysti näin alkuun käyttää 302 yläimusarjaa ja läppäsysteemejä sekä nykyisen koneen apulaitteita ja ruiskuja sekä mahdollisesti myös kansia. :oops: Tietysti jos tulee jokin ihme rikastuminen,niin kannet menis myös vaihtoon... Millasiin muihin muutoksiin täytyy varautua ja mitä mieltä jengi on muuten ajatuksesta ja toimivuudesta.. Kommentteja ?

Lähetetty: 23 Loka 2005, 20:20
Kirjoittaja Antti66HT
hmp...En lähtis Rullanokka 302 vaihtamaan 351 -72 vuodelta.

Onko 302 hajonnut vai mikä syynä?

Lähetetty: 23 Loka 2005, 20:54
Kirjoittaja Aku_81
Kyllähän tuo onnistuu kun menee vtt:lle päästötestiin mars. Tuon ikäisissä autoissa moottorinvaihto onnistuu lähinnä mallisarjaan kuuluvien vähäpäästöisten moottorien kanssa ja helpommin samanikäisten taikka uudempien moottoreiden kanssa. Tarviit tosiaan ihme rikastumisen jos tuon leimaat suomen rekisteriin.

Lähetetty: 23 Loka 2005, 22:25
Kirjoittaja Make_O
Mosse kirjoitti:hmp...En lähtis Rullanokka 302 vaihtamaan 351 -72 vuodelta.

Onko 302 hajonnut vai mikä syynä?
Ei oo mitään hajonnu,ajattelin vaan että kuutioita lisää= vääntöä lisää+ muutenki olis hauska kokeilla jotain erillaista..

Lähetetty: 23 Loka 2005, 23:20
Kirjoittaja Make_O

Lähetetty: 23 Loka 2005, 23:36
Kirjoittaja Aku_81
Onkohan saleen ollenkaan vertailumalliksi soveltuva? Jos sitä taas yrittää käyttää vertailumallina niin taitaa joutua pistämään jarruja jne. EI muuta kuin lehtileikkeet käteen ja katsastuskonttorille ja akeen soittokierros, sieltä selviää onko mahdollista tai ei.

Lähetetty: 23 Loka 2005, 23:52
Kirjoittaja Make_O
Enempi kiinnostaa tässä vaiheessa millasia muutoksia vaatii noille saaste ja ruisku himmeleille..
Noista rolleri kamoista sen verran että saahan niitä "early" 351:seen myös...

Lähetetty: 24 Loka 2005, 00:06
Kirjoittaja Antti66HT
Mites tommonen 347 stroker?

Lähetetty: 24 Loka 2005, 01:22
Kirjoittaja ROKI
Mulle laskivat koneen vaihdon yhteydessä, selllaset lukemat kuin 326,5hp konttorilla minkä saa olla laillisesti leimattuna, onhan se kyllä aika kohtuullinen lukema jo, koneen vaihto oli 6 myllystä 8 myllyyn ja vielläpä 289 versiolle en tiijä oliko oikein laskettu vai mitä lie ollu.

Lähetetty: 24 Loka 2005, 23:23
Kirjoittaja Make_O
Mosse kirjoitti:Mites tommonen 347 stroker?
Miksei 347 myös, mutta miksei 351 "kelpaa". :(

Lähetetty: 25 Loka 2005, 01:33
Kirjoittaja Antti66HT
Hmm...

351
+kuutiotuumia
+kestää, isot runkolaakerit ei tosin parhaat koville kierroksille +6500?
+393 /427 stroukkeri?

-tilakysymys, tulppien vaihto, peltisarjat
-kunnolliset ruiskuosat kalliita ja harvinaisia

302
+stroukkaamalla samat kuutiotuumat 347
+uudet lohkot hyväksyy rulla nokat, vanhempiin muutaman satasen kalliimpaa
+osa tarjonta parempi, vaikkei 351:nkaan huono


Itellä kun on toi 351 niin on sitä puntaroinut kaikenlaista. Sattui vähän niinkuin sattumalta aikanaan, ja ajatteli että miksikäs ei, mutta olis päässy 302 lohkon kanssa niin monessa paikassa niin paljon helpommalla. Jos sais noi iskaritornit pois...

(ei mitään absoluuttisia totuuksia, mielipiteitä)