jep! valurautanen voi lähtee omille kiertoradoille
tosiaan 7000 rpm kantturoilla
puntitus ja keskitys on A jaO kun komennetaan kovilla rundeilla
kaverilla kanssa vauhtipyöra oksenti niin että laatikon pää akselikin
sai kyytiä samalla onneks ei tapahtunut total romua
piti vahvistaa kampuran pää kun katkoi nekin pultit .
Vaihdelaatikko kun katkeaa kovassa kyydissä täsmällinen jortaani lenkki pitää
Powertrainin jotenkuten letkassa... kuulostaa tavarajunan lähinnä
kiskokolinalta...
jos taka ristikko ratkeaa mäiske on vielä huikeenpi....jos putki ei
irtoa edestä heti
jos eturistikko niin voi hieman " tökätä" maahan ja nostaa
auton perästä ilmaan ja siirtää perän kiinnikketkin
uuteen asentoon ja pakoputketkin saavat omansa rummutuksesta
jos ei sitä ennen ole jo ilmalento tehnyt tehtävänsä ..
toinen lähes yhtä hauska kapine on ystävämme Dampperi jos sekin
on "väsynyt" sitä EI pidä mennä pällistelleen
jos joku antaa kierroksia .. eräs mekatsu sai silmille kun rivahti
siksi myös on SFI hyväksyntä ralli malleissa jotka kestää värinöitä
lopuksi on tämä " aika" turvallinen harrastus kun on oikeat kalikat
