Sivu 1/1

429 menossa -71:een - Imusarjakysymys

Lähetetty: 28 Helmi 2025, 13:15
Kirjoittaja JSmedby
Otsikon mukaisesti, Cleveland saa väistyä, ja tilalle D0VE-kone D0VE-kansilla, jotka kevyesti siistitään.
Kepiksi on suunniteltu Compin miedohko xe262h-10 eli 218/224 .513/.520 110LS. Peltisarjat ja 3" tötteröt perään.
Laatikko C6.

Raaseria tästä ei siis ole tulossa, mutta kiva jos liikkuu reippaasti.

Kyssärit:

1. Mihin asti tuo alkuperäinen D0VE 9425 - B imusarja riittää ?
2. Kannattaako sen vaihtamista edes harkita ?
3. Kaasarisuositus tuohon vakioimusarjaan ?
3. Osaako joku kertoa sopiiko Edelin Pervo RPM nokkapellin alle siten, että Fordin putsari sopii myös ? Tiedän, että peruspervo ja Torker II sopivat, mutta niitä ei edes harkita.

Re: 429 menossa -71:een - Imusarjakysymys

Lähetetty: 28 Helmi 2025, 21:20
Kirjoittaja Arto65FB
Jaa, missä on Fastback, kun häntä tarvittaisiin.

1) Kaikki rautaimarit ovat ahdistavia, parhaita ovat CJ ja SCJ versiot. Mutta tuo nokka on niin mieto isoon mottiin, että välttämättä ahdistus ei ole kovin paha.
2) Jos muutaman kilon painoa saa alsalla pois, niin onhan sekin jotain. Mutta prosentuaalisesti aika pieni pudotus.
3) 750cfm vakuumi-Holley, jos löydät kaksivaiheisen power valvella olevan, niin bensankulutus pystyy pudottamaan. Vakuumin jousi voi olla melko jäykkä. Mulla oli 600 vakuumi ja 65 meni varttimailin alle 15s ja bensankulutus oli 10L/100km
4) onhan noiden korkeudet tiedossa, sitten vaan mittaamaan.

En ehkä vaihtaisi, kun ei olla kilpuria tekemässä.

Re: 429 menossa -71:een - Imusarjakysymys

Lähetetty: 01 Maalis 2025, 07:00
Kirjoittaja JSmedby
Tänks!

Mitattaisiin kyllä, mutta kun Cleveland hörisee vielä pellin alla, ja 429 on palasina lattialla.