Sivu 1/1

Onko tämä joku vitsi?

Lähetetty: 26 Syys 2005, 19:13
Kirjoittaja Mexico65
http://www.sportbikez.net/picture/321

Panee vähän miettimään.

Lähetetty: 26 Syys 2005, 19:16
Kirjoittaja musse67
Photoshopattu? :)

Lähetetty: 26 Syys 2005, 19:18
Kirjoittaja Dervish
http://www.motoplanete.com/honda/750-NR.php
http://www.bikepics.com/honda/nr750/92/pics.asp

Aika.. hmm.. kivan näkönen fillari.. -92 mallinen..
Ei se kyl vitsi tainnu olla ei..

Lähetetty: 26 Syys 2005, 19:20
Kirjoittaja musse67
Kaikkea se japanilainen keksii! Oonkohan nyt varmasti loppuun asti ajateltu... :)

Lähetetty: 26 Syys 2005, 19:29
Kirjoittaja kariboy
Kehittelihän Saab aikoinaan soikeita sylintereitä(siis valmiiksi soikeita) ja tietenkin myös soikeita mäntiä. Tekniikan Maailmassa oli joskus juttua. Mutta mäntä oli yhden kangen jatkona.
Taisi se idea hautautua jonnekin...

Lähetetty: 26 Syys 2005, 20:29
Kirjoittaja Esaleeni 27
Toihan oli wanha vitsi,oli aikanaan kovin teho/painosuhde noissa hondissa !!!

Tv Esa

Lähetetty: 26 Syys 2005, 22:11
Kirjoittaja 1969
Taisi olla niin, että nuo koneet rakennettiin jonkun rataluokan sääntöjen kiertämiseksi ja samalla päästiin näyttämään hiukan hauista muille merkeille osaamisen tasosta. Tietääkseni noita tehtiin jokunen kipale.

Hankalahko porata seuraavaan ylikokoon, ainakin kotikonstein. Vaikka kyllä tältäkin boardilta varmaan joku osaava löytyy... :lol:

Lähetetty: 27 Syys 2005, 05:57
Kirjoittaja Antti66HT
1969 kirjoitti: Hankalahko porata seuraavaan ylikokoon, ainakin kotikonstein. Vaikka kyllä tältäkin boardilta varmaan joku osaava löytyy... :lol:
:lol:

Lähetetty: 27 Syys 2005, 08:28
Kirjoittaja Mexico65
Tehotkin oli ihan kohdillaan jo tulloin (92), vakiona 130 hp eli litrateho 173 hp/litra. Ja kevyesti viritetyssä versiossa 150 hp eli litrateho 200 hp/litra. Ihan kohtuulisesti vapaastihengittäväksi.

Since it couldn't be homologated for World Championship racing Honda decided the NR750 could be used to attempt some records. A lightened, tuned NR, making 150bhp @ 15,500rpm and weighinhg just 180kg was produced (compared to the standard bikes' 222kg). Diminutive GP rider Loris Capirossi set new flying mile, flying kilometre and standing start mile & 10km records, assuring its place in the record books.

Hinnatkin on kohdallaan!

Here is a mint-condition NR 750 Full Power Model 130HP with only 4874km on the odometer. VIN# RC40-2000050. Offered at US$55,000.

Here is an immaculate NR750 Japan Spec with California title. 347km on the odometer. Call for VIN number. Offered at US$65,000.

Lähetetty: 27 Syys 2005, 18:21
Kirjoittaja janne260
457 kirjoitti:
Here is a mint-condition NR 750 Full Power Model 130HP with only 4874km on the odometer. VIN# RC40-2000050. Offered at US$55,000.

Here is an immaculate NR750 Japan Spec with California title. 347km on the odometer. Call for VIN number. Offered at US$65,000.
Pitäsköhän meidän 457 vaan pysytellä edelleen tuuttiosastolla, ainakin osataan vielä(kin) korjata.

Lähetetty: 29 Syys 2005, 17:14
Kirjoittaja 1962
1969 kirjoitti:Taisi olla niin, että nuo koneet rakennettiin jonkun rataluokan sääntöjen kiertämiseksi ja samalla päästiin näyttämään hiukan hauista muille merkeille osaamisen tasosta. Tietääkseni noita tehtiin jokunen kipale.

Hankalahko porata seuraavaan ylikokoon, ainakin kotikonstein. Vaikka kyllä tältäkin boardilta varmaan joku osaava löytyy... :lol:
Ai RO.... :)

Lähetetty: 30 Syys 2005, 14:08
Kirjoittaja Mussemaan
Koneen pääsuunnittelija kertoi keksineensä ongelmia aiheuttaneen venttiilikoneisto -ongelman ratkaisun aamuruuhkan liikennevaloissa.
Siis ottanut liikennevaloista jotenkin mallia. :shock: Mitä lie sitten tarkoittikaan.

Näin oli jossain lehdessä juttua takavuosina kun kone oli uutuus.