sn95 Air pack vikakoodi 52, mikähän sitä vaivaa
Lähetetty: 06 Maalis 2024, 22:31
Moi
Onko joku paininut Air pack vikakoodien kanssa. Auto on 94 GT ja se polttelee Airpack sulaketta nro4 (10A). Kun sulake on kärähtänyt, niin Air pack valo vilkuttelee vikakoodin 12. Kun laittaa uuden sulakkeen, niin se kestää vähän aikaa ja silloin antaa vikakoodin 52. Yritin tätä nollata Air pack diagnostiikkaliittimeltä ja systeemi kyllä piipittelee lupaavasti aivan kuin koodi nollaantuisi, mutta ei se nollaannu vaan koko ajan antaa koodin 52. Jonkun ajan päästä sulake taas kärähtää ja sitten sähköt häviää aivolaatikosta ja taas antaa koodin 12, joka on loss of Battery power.
Opiskelin jenkkipalstoilta, että koodi 52 ja 12 liittyy tavallaan toisiinsa ja molemmissa on kysymys jonkinasteisesta käyttöjännitteen puutteesta.
Jossain jutussa kerrottiin, että älylootan sisällä olisi joku pack up power, jossa olisi energiaa varastoituna kondensaattoriin, joka sitten sytyttää kolaritilanteessa airpack räjähdepanokset ja jos tämä energiavarasto ei kunnolla varaudu, niin antaa sitten vikakoodin 52.
En tiedä olenko nyt ihan hakoteillä vai en. aikalailla tämä vaikuttaa siltä, että aivolaatikko on rikki..?? voikohan aivolaatikon vaihtaa pelkästään vai pitääkö se tosiaan vaihtaa parina airpack pussien kanssa ???
Onko kuulolla tietäjää, joka osaisi tässä asiassa jeesata eteenpäin ?
mistä muuten aivolaatikko löytyy autosta ?
fb69 0407710889
Onko joku paininut Air pack vikakoodien kanssa. Auto on 94 GT ja se polttelee Airpack sulaketta nro4 (10A). Kun sulake on kärähtänyt, niin Air pack valo vilkuttelee vikakoodin 12. Kun laittaa uuden sulakkeen, niin se kestää vähän aikaa ja silloin antaa vikakoodin 52. Yritin tätä nollata Air pack diagnostiikkaliittimeltä ja systeemi kyllä piipittelee lupaavasti aivan kuin koodi nollaantuisi, mutta ei se nollaannu vaan koko ajan antaa koodin 52. Jonkun ajan päästä sulake taas kärähtää ja sitten sähköt häviää aivolaatikosta ja taas antaa koodin 12, joka on loss of Battery power.
Opiskelin jenkkipalstoilta, että koodi 52 ja 12 liittyy tavallaan toisiinsa ja molemmissa on kysymys jonkinasteisesta käyttöjännitteen puutteesta.
Jossain jutussa kerrottiin, että älylootan sisällä olisi joku pack up power, jossa olisi energiaa varastoituna kondensaattoriin, joka sitten sytyttää kolaritilanteessa airpack räjähdepanokset ja jos tämä energiavarasto ei kunnolla varaudu, niin antaa sitten vikakoodin 52.
En tiedä olenko nyt ihan hakoteillä vai en. aikalailla tämä vaikuttaa siltä, että aivolaatikko on rikki..?? voikohan aivolaatikon vaihtaa pelkästään vai pitääkö se tosiaan vaihtaa parina airpack pussien kanssa ???
Onko kuulolla tietäjää, joka osaisi tässä asiassa jeesata eteenpäin ?
mistä muuten aivolaatikko löytyy autosta ?
fb69 0407710889