Jakopään ajoitus

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
Mppa
Hiljaisempi
Auto: Ford Mustang GT S197 Colorado Red Coupe '05

Jakopään ajoitus

Viesti Kirjoittaja Mppa »

Moro,

2005 GT:n laahain löytyi öljypohjasta ja jakopäärempaksihan se sitten meni. Varmistuksen varmistuksena tiedustelen vielä tuota ajoitusta ja akseleiden merkkejä. Ketjujen tummat lenkit ovat menneet 116 tuhannen mailin aikana melko hailuiksi, mutta ehkä löytyivät.

Kampiakselin pyöreä merkki klo 6, pelkääjän puolen "L" merkki ja kuskilta "R", nämä lienevät oikeat? Minulla ko. kiertokohdassa kaikkien merkkien kohdilla ketjun lenkit ovat ns. "Merkin jälkeen", tämä ei liene haittaavan, vaikka monesta lähteestä olen lukenut, että pitäisi olla nimenomaan lenkin kohdalla.

Mitä viisaammat sanoo? Voinko nyt ottaa vanhat veks ja uudet tilalle samalla tavalla?
IMG_20230410_112055.jpg
IMG_20230410_112046.jpg
IMG_20230410_112115.jpg
Mustang GT '05 Colorado Red Coupe
ex. Thunderbird LX '94
Mppa
Hiljaisempi
Auto: Ford Mustang GT S197 Colorado Red Coupe '05

Re: Jakopään ajoitus

Viesti Kirjoittaja Mppa »

Itse itselleni vastaten ja jatkoon ohjeeksi jollekin muulle. Aiemman viestin kuvien mukainen kohta on väärä. Konetta piti vain pyöritellä edelleen ja lisää, mahdollisuuksiahan tuolle ajoitukselle kerta on aika monta.

Lisäksi nokka-akseleiden merkinnät R ja L ovat vähän hassusti, sillä ne ovat koodattu kuskin penkiltä päin. Näin ollen kuskin puoli on L ja repsikalle R. Liitteenä kuvat, jossa kohdassa on oikea hetki hilut vaihdella. Ketjujen lenkit pitää olla keskellä merkkiä.
Kampiakselin merkki
Kampiakselin merkki
Kuskin puoli
Kuskin puoli
Repsikan puoli
Repsikan puoli
Mustang GT '05 Colorado Red Coupe
ex. Thunderbird LX '94
Vastaa Viestiin