Sivu 1/1

mikä vois vaivata

Lähetetty: 20 Syys 2005, 20:59
Kirjoittaja jeppe
ennakoja tos säätelin ja kun saa käymään kunnolla alipaineen kans niin ku lähtee ajeleen niin paukuttaa niin pirusti olisko liian jäykät jouset tuol jakajas tai jotain

Lähetetty: 21 Syys 2005, 09:35
Kirjoittaja Tapsa
Oletko lampulla tarkastanut? tai korvakuulolla...
vaikuttais olevan ennakkoa liikaa jos kaasarissa
paukuttaa , jos putkissa niin myöhäsellä...
mistä otat alipainesäätimelle alipaineen
Full vakuum = tyhjäkäynnillä alipaine
Ported vakuum= alipaine kaasuläppiä avatessa
kokeile mekaaninen perus ennakkoa 10-15 ast ILMAN alipainekelloa tyhjäkäynnillä
ja täysi ennakko 2500 rpm 32-34 ast
jos sulla on säädettävää mallia kello kuusari letkun liittimestä
sisään kiertelet kunnes löytyy sopiva ennakkoalue
kannatta kurkata jakajan sisään jos limput takertelevat yms
ei tullu ilmi kysymyksessäsi minkälainen kokoonpano sun moottori
vanha vakio, joku uus saasteversio , lievästi muutettu , jopa viritetty?
tästä sytkä asiasta on kirjoiteltu paljon palstallamme
lukaise ne jos ropleemasi siitä ratkaisi :idea:

Lähetetty: 21 Syys 2005, 11:31
Kirjoittaja jeppe
kone on 302 vakio alakerta kannet gt alut osa no: 6049 Y303TO imari edelbrock rpm air gap kaasari speed demon 650 fortin kärjetön jakaja nokka on vielä vakio mimmosta nokkaa kannattais laittaa ei oo kovin paljo kokemusta

Lähetetty: 21 Syys 2005, 12:30
Kirjoittaja Aku_81
Ja minkäikänen vakio alakerta, niissäkin on eroja vuosimalleissa :roll:

Lähetetty: 21 Syys 2005, 13:28
Kirjoittaja jeppe
71 vuotisesta grandesta koneremppa tehty porattu ja uudet mannät en tiä oikeen mikkä mut niis on 4 niinku venttiilin lovee ajettu ehkä noin 20 000 kilsaa sori mut ei oo kovin paljo tietämystä noist palikoista