Suomen paras tiedonlähde Mustangisteille. Lue foorumin käyttöehdot OHJEET-osiosta Keskustelupalstan käyttöohjeen alta kohdasta "Tervetuloa FMOC-keskustelupalstalle". Muista, että olet vastuussa kirjoittamastasi sisällöstä.
Kertokaahan viisaammat et millä tavalla saa mahtumaan tuplaputket foxiin. Mulla siis 81' Musse. Tuntuu ettei tilaa ole yhtään.
Mitäs kautta ootte vetässy molemmin puolin putkia? Mulla ongelma kun tuntuu ottavan kiinni perämurikkaan ja taka.akselin ylitys ottaa myös töyssyissä kiinni pahasti ja kolahdus on sietämätön hytissä.
Kokemuksia ja neuvoja kaipailen.
Kiitos vinkeistänne!
-Jani-
Ford Mustang Ghia 351C 4V vm. 1981
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002
Mulla on BBK X-pipe ja Magnaflow 2,5" rosteriputket. Ei ole ongelmia , hyvin mahtuu. Pelkääjän puolella vähän ahtaampaa tankin muovikuoren suhteen. Oikeanlaiset kannakkeet oikeissa paikoissa, eikä mitään virityksiä niin toimii. Tossa pari kuvaa joista ei varmaan sulle isompaa apua kylläkään.
79-81 Foksien laatikon kannatinpalkki ei ole suunniteltu tuplaputkille. Sen kannakkeet ovat kapeammat kuin myöhemmissä, eli et voi ottaa myöhempien tuplaputkille suunniteltuja palkkeja ilman modausta.
Stiffler mullakin on jonka vaihdoin koska alkuperäinen oli jossainmäärin kulahtanut ja onhan tuo paremman näköinen. no mullahan oli tietysti jo vakiona se double hump.
Tuossa halvempi jossa kohtaa voidaan säätää ulkoreunan putkilla joita ei ole hitsattu kiinni, joten asennus paikalleen, putket heftillä kiinni crossmemberiin, crossmemberi pois ja lopullinen hitsaus ja paikoilleen. Halvempi versio.
Kiitoksia kaikille vastauksista tähän asti.
Olen miettinyt ostavani BBK X-Pipe ja BBK pitkät pakosarjat.
Tarvitsenko X-Pipen katalysaattoreilla vai ilman? Autosta kumminki mitataan päästöjä vielä vai riittääkö mulle pelkkä Holley Sniper Efi ilman ylimääräisiä kattivirityksiä?
Lähetetty minun SM-F916B laitteesta Tapatalkilla
Ford Mustang Ghia 351C 4V vm. 1981
Ford F-150 Harley Davidson SuperCrew
330cid Supercharged vm. 2002