Kysymyksiä c4-laatikosta
Lähetetty: 23 Huhti 2021, 10:21
Terve,
Tuli tässä äskettäin hankittua 1965 289 musse ja sillä nyt pari sataa kilometriä päristeltyä menemään. Ajossa huomannut, että 2-3 vaihteen välissä pieni viive (mitä lukenut niin aika yleistä) ja sen pitäisi korjaantua pantoja säätämällä. Foorumeilta olen lukenut kuinka säätö teoriassa tapahtuu, mutta sellainen jäi askarruttamaan, että missä asennossa vahteenvalitsin ja pitääkö takapyörät olla ilmassa? Muistaakseni jossain keskustelussa tästä oli puhe, mutta nyt en sitä enää löydä.
Edellisen omisajan mukaan autoon joskus laatikko vaihdettu, mutta ei tietoa onko se juuri c4. Onko jotain selvää maamerkkiä, kuinka tämän laatikon voisi todentaa, kun tuntuu että suuremmilla nopeuksilla noin 80-100 ottaa vielä yhden vaihteen eli joku ylivaihde? Voiko olla mahdollista?
Kiitos jo nyt vastauksista.
Tuli tässä äskettäin hankittua 1965 289 musse ja sillä nyt pari sataa kilometriä päristeltyä menemään. Ajossa huomannut, että 2-3 vaihteen välissä pieni viive (mitä lukenut niin aika yleistä) ja sen pitäisi korjaantua pantoja säätämällä. Foorumeilta olen lukenut kuinka säätö teoriassa tapahtuu, mutta sellainen jäi askarruttamaan, että missä asennossa vahteenvalitsin ja pitääkö takapyörät olla ilmassa? Muistaakseni jossain keskustelussa tästä oli puhe, mutta nyt en sitä enää löydä.
Edellisen omisajan mukaan autoon joskus laatikko vaihdettu, mutta ei tietoa onko se juuri c4. Onko jotain selvää maamerkkiä, kuinka tämän laatikon voisi todentaa, kun tuntuu että suuremmilla nopeuksilla noin 80-100 ottaa vielä yhden vaihteen eli joku ylivaihde? Voiko olla mahdollista?
Kiitos jo nyt vastauksista.