´68:n pyöränkulmat kaarteissa
Lähetetty: 19 Elo 2005, 13:20
Koeilin miten Musti kallistuu ympyrää ajaessa ja kokeilusta otetut valokuvat olivat aikamoista katsottavaa. Body roll oli miehekästä, mutta huolestuttavinta oli kuitenkin sisäkaarteen puoleisen eturenkaan omat kuviot. Rengas osoitti ihan mihin sattuu ja yhdeltä Mustangien kanssa enemän pelaneelta kaverilta kuulin ylätukivarren uudelleensijoittamisen auttavan asiaan. Häneltä tuli myös hyvä LINKKI aiheesta. Tämä kuulostaa olevan ´65 Shelbyjen vakiokauraa.
Varmaan Suomessa tätä on harrastettu, eli onko omakohtaisia kokemuksia aiheesta tarjolla? Tallissa on odottamassa keulaan uutta puslaa, 1" kallistuksenvakaaja ja 1" laskevat jäykemmät jouset (alkuperäisten jousien lankavahvuus 15mm ja uusien 18,2mm). Vahvemman vakaajan pitäisi vähän parantaa tilannetta, mutta kannattaako samalla muuttaa ylätukivarren kiinnitystä?
Varmaan Suomessa tätä on harrastettu, eli onko omakohtaisia kokemuksia aiheesta tarjolla? Tallissa on odottamassa keulaan uutta puslaa, 1" kallistuksenvakaaja ja 1" laskevat jäykemmät jouset (alkuperäisten jousien lankavahvuus 15mm ja uusien 18,2mm). Vahvemman vakaajan pitäisi vähän parantaa tilannetta, mutta kannattaako samalla muuttaa ylätukivarren kiinnitystä?