Lasinpyyhkijöiden pyyhkimä alue.
Lähetetty: 12 Elo 2019, 23:03
Tässä on yksi dilemma jolle ei oikein ole koskaan löytynyt vastausta. Auto on siis early -65, jossa oli alunperin pyyhkijänmmoottori yksinopeuksinen ja moottorista tulevaan varteen kiinnittyivät lasinpyyhkijän käyttövarret samaan akseliin.
Hommasin siihen aikoinaan kaksinopeuksisen moottorin, jonka mootorin akselista lähti kaksiosainen varsi jossa kummallekkin käyttövarrelle oli omat kiinnitys akselit.
Ongelma on se että kumpaankin moottoriin käy tämä yksivartinen ja kaksivartinen käyttöakseli. Mikä niistä on oikea yhdistelmä? Nyt mulla on kaksinopeuksinen moottori jossa käyttövartena kummallekkin käyttövarrelle oma akseli.
Ongelma on se että mielestäni pyyhkijöiden pyyhkimä alue on aika pieni, vai kuuluuko se asiaan? Tuliko tämä nyt selvästi esitettyä?
Omituista etten ole tähän mistään löytänyt selvää vastausta. BTW, nuo reprona myytävät kiinalaiset tms. sulat ovat aivan hanurista.
Löysin Amazonista jotkut Ehdat Tricon Classic sulat, saas nähdä miten ne pyyhkii.
Laitoin mukaan kuvat kummastakin pyyhkijän moottorin varresta.
Hommasin siihen aikoinaan kaksinopeuksisen moottorin, jonka mootorin akselista lähti kaksiosainen varsi jossa kummallekkin käyttövarrelle oli omat kiinnitys akselit.
Ongelma on se että kumpaankin moottoriin käy tämä yksivartinen ja kaksivartinen käyttöakseli. Mikä niistä on oikea yhdistelmä? Nyt mulla on kaksinopeuksinen moottori jossa käyttövartena kummallekkin käyttövarrelle oma akseli.
Ongelma on se että mielestäni pyyhkijöiden pyyhkimä alue on aika pieni, vai kuuluuko se asiaan? Tuliko tämä nyt selvästi esitettyä?
Omituista etten ole tähän mistään löytänyt selvää vastausta. BTW, nuo reprona myytävät kiinalaiset tms. sulat ovat aivan hanurista.
Löysin Amazonista jotkut Ehdat Tricon Classic sulat, saas nähdä miten ne pyyhkii.
Laitoin mukaan kuvat kummastakin pyyhkijän moottorin varresta.