Ilmanputsari

289, 302, 351, V8, suora-6.....Toploader, C4, 3:03...
BB
Aktiivi
Viestit: 67
Liittynyt: 06 Marras 2007, 17:16

Ilmanputsari

Viesti Kirjoittaja BB »

351 4v cleveland+holley kaasutin.

Käykö tähän alkuperäinen putsarin kotelo vai oliko autolite kaasarissa eri kokoinen aukko?

Onko 2/4v putsarikotelon aukon koossa eroa?

En omista vielä koteloa joten en voi koittaa.
Avatar
Antti66HT
Superpölöttäjä
Viestit: 2112
Liittynyt: 29 Touko 2004, 00:25
Auto: -66 HT, pelastettu museoinnilta...
Paikkakunta: Tampere

Re: Ilmanputsari

Viesti Kirjoittaja Antti66HT »

Sanoisin että sama kaikissa 2bbl tai 4bbl, Holley, Autolite, Ford-HOlley, Edelbrock/Carter, Holley.
BB
Aktiivi
Viestit: 67
Liittynyt: 06 Marras 2007, 17:16

Re: Ilmanputsari

Viesti Kirjoittaja BB »

OK.Pitääpä alkaa metsästämään putsaria.
Pertti
Mega-addikti
Viestit: 699
Liittynyt: 22 Helmi 2013, 10:43
Auto: Rouvan:
-65 ht
-96 Cobra
Paikkakunta: Lapua

Re: Ilmanputsari

Viesti Kirjoittaja Pertti »

Romu rauhoittaa

Rouvan -65 ht, himmeä
Rouvan -96 sn95 Cobra, vähän kiiltävämpi
BB
Aktiivi
Viestit: 67
Liittynyt: 06 Marras 2007, 17:16

Re: Ilmanputsari

Viesti Kirjoittaja BB »

Tulipahan todettua ettei tuollainen 289 kotelo käy ilman modaamista,jakajan kanssa törmäys kurssilla.

351 clevelandin koteloa saa tarjota jos nurkissa pyörii.
Avatar
JooSexSex
Addikti
Viestit: 230
Liittynyt: 15 Helmi 2008, 22:11
Auto: 1965 Convertible T-code 200 C4
1965 Fastback A-code 332 Toploader 4-speed
Paikkakunta: Vantaa - Vanda

Re: Ilmanputsari

Viesti Kirjoittaja JooSexSex »

If you are running a larger aftermarket distributor on your 1965-1973 small block Mustang and are running into clearance issues with your air cleaner, you might want to take a look at this Scott Drake Chrome Hi-Po Air Cleaner with Blue Offset Base

Tuollaisella saa tilaa putsarin ja jakajan väliin, mutta ei ole tietoa voiko tuota pohjaa käyttää alkuperäisen paistinpannun kanssa.
'65 Convertible T-code 200 C4 7.25"
'65 Fastback A-code 332 Toploader 8"
Vastaa Viestiin