Modern Drivelinen vaijerikytkimen palautusjousi
Lähetetty: 06 Loka 2018, 20:57
Moikka,
65 Mussessa roikkuu nyt T5 boxi, Centerforcen kytkin ja painelaakeri sekä Modern Drivelinen kaapelikytkin. Tuli tuossa sellainen mieleen, että nythän kytkimessä ei ole palautusjousta laisinkaan. Olin jostain saanut päähäni, että siinä käytyetään kytkimen alkuperäistä palautusjousta, joten ei kun tuumasta toimeen. Sen verran tutkin nettiä että miten tuo paksu jousi saadaan paikalleen kun poljinasetelma on autossa kiinni. Kyllä se onnistuu erityisesti kun mittaritaulu on vielä tässä vaiheesa irti. Muutaman tunninn ähellys ja jousi paikoillaan, jolloin totesin että ei hemmetti, ei se näin voi toimia. Poljin jää pohjaan. Lisää manuaalien tutkimista ja ei kun jousen poistoon, se ei kuulu sinne vaijerikytkimen kanssa. Taas muutama tunti ähellystä, sillä paikat ovat ryökäleen ahtaat.
Ja nyt sitten tullaan varsinaiseen kysymykseen, eli makaako painelaakeri kokoajan hivenen päällä kun mitään palautusjousta ei ole, vaan pitääkö siihen virittää jokin kevyempi palautusjousi. Moden Drivelinen ohjeissa ei sellaisesta mainita. Muuten on tiettävästi aivan toimiva ratkaisi kunhan vaijerin pitää erossa pakosarjasta.
65 Mussessa roikkuu nyt T5 boxi, Centerforcen kytkin ja painelaakeri sekä Modern Drivelinen kaapelikytkin. Tuli tuossa sellainen mieleen, että nythän kytkimessä ei ole palautusjousta laisinkaan. Olin jostain saanut päähäni, että siinä käytyetään kytkimen alkuperäistä palautusjousta, joten ei kun tuumasta toimeen. Sen verran tutkin nettiä että miten tuo paksu jousi saadaan paikalleen kun poljinasetelma on autossa kiinni. Kyllä se onnistuu erityisesti kun mittaritaulu on vielä tässä vaiheesa irti. Muutaman tunninn ähellys ja jousi paikoillaan, jolloin totesin että ei hemmetti, ei se näin voi toimia. Poljin jää pohjaan. Lisää manuaalien tutkimista ja ei kun jousen poistoon, se ei kuulu sinne vaijerikytkimen kanssa. Taas muutama tunti ähellystä, sillä paikat ovat ryökäleen ahtaat.
Ja nyt sitten tullaan varsinaiseen kysymykseen, eli makaako painelaakeri kokoajan hivenen päällä kun mitään palautusjousta ei ole, vaan pitääkö siihen virittää jokin kevyempi palautusjousi. Moden Drivelinen ohjeissa ei sellaisesta mainita. Muuten on tiettävästi aivan toimiva ratkaisi kunhan vaijerin pitää erossa pakosarjasta.