Moi.
Nopea kyssäri, että käykö suuremmitta ongelmitta otsikon mukainen vaihdelaatikko kiinni -70 vauhtiperän 302 mottiin? Keskusteluissa olen lukenut, että on GM-mallia. Mitä eroa Fordiin tarkoitetuissa sitten on?
Olin lukevinani, että joskus vaatii kardaanitunnelin muokkaamista ja toisinaan ei. Joku kerholaisista oli asentanut vuosia sitten -69 malliin ko. lootan ilman suurempia muutoksia. Taisi olla nimimerkillä Janne. Olisi ilo kuulla kuinka lopulta manuaalin vaihto onnistui Jannelta.
Kysymys tuli ajankohtaiseksi, kun auto on nyt pohjamaalissa ja mahdolliset pellinmuokkaukset on vielä mahdollista tehdä helposti ja käyttämätön Tremec olisi nyt tarjolla.
T.jiri
Tremec TKO-600, TCET4618. Sopivuus -70 pikkulohkon jatkoksi?
- Firebolt
- Superpölöttäjä
- Viestit: 2875
- Liittynyt: 10 Heinä 2010, 15:39
- Auto: Autoton
- Paikkakunta: Kuopio
Re: Tremec TKO-600, TCET4618. Sopivuus -70 pikkulohkon jatkoksi?
En ihan tarkaksi osaa sanoa tuon laatikon eroa, mutta T5 laatikoissa GM-mallissa on keppi hieman vinossa kun Fordissa se on suorassa.
Saattaisi siis olla samankaltainen ongelma myös tämän laatikon kanssa, kun se on samaan moottoriin tarkoitettu.
Saattaisi siis olla samankaltainen ongelma myös tämän laatikon kanssa, kun se on samaan moottoriin tarkoitettu.
-Eemeli
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Auto jonka sulakkeena toimivat renkaat, on kallis rakentaa. Paitsi jos on huonot renkaat.
Re: Tremec TKO-600, TCET4618. Sopivuus -70 pikkulohkon jatkoksi?
Ei mene nätisti. Sen saa sinne kyllä ilman pellinlevityksiä mutta kardaanikulmista tulee vähän huonot. Kardaanitunnelia joutuu muokkamaan, että saa hyvin paikoilleen. Lisäksi jos tuo TCET4618 on GM, niin pulttijako on sama kuin Munciessa, eli GM:n kytkinkoppaan sovitusta Fordin lohkon pulttijakoon tai toisin päin.