Uusi foorumisti "on board", Kuopio
Lähetetty: 11 Maalis 2018, 13:27
Hyvää päivää Arvon Amerikanvoortistit
Useamman kymmentä vuotta euroopan voorteja harrastellut Jussi Rissanen täältä liittyi viimein mukaan isompikoneisten serkkujen merkeissä. Tai no, kuten olen aikoja päiviä kuitannut väelle tuolla --->> http://forum.merkurclub.com/forum/ että he operoivat "pikkukoneisilla" Merkur XR4Ti -autoilla
(turbotettu nelonen 2,3 Pinto) verrattuna meihin täällä XR4i (kölniläinen V6 2,8), joten siinä se siitä, että nothing can compare cubic inches
...
Kuviot ovat vielä kesken, joten enpä ala siitä enempää aukomaan
, mutta idea on se että kesällä (varmaankin 2018) ajellaan viitoskopan avo-GT-Mustilla, ellei mitään
odottamatonta pääse sattumaan - toki kaikkeen on oppinut vuosien varrella varautumaan, tai ainakin sitten tietää ellei ole varautunut...
Näistä uusista valomääräyksistä (viime syksyltä) ymmärsin sen, ettei jenkkituonnissa enää tarvitse tämän suhteen stressata. Mutta oliko niin, että esim. 2008 -mallin suhteen ei tuohon tarvitse mitään todistuksia/papereitakaan??? Ja muistanko oikein, että vuosimallista 4/2009 muuttui hieman kriteerit verokohtelun suhteen (autoveroprosentti)??
Kiitos ja mukavaa olla täällä(kin)
Jussi


Useamman kymmentä vuotta euroopan voorteja harrastellut Jussi Rissanen täältä liittyi viimein mukaan isompikoneisten serkkujen merkeissä. Tai no, kuten olen aikoja päiviä kuitannut väelle tuolla --->> http://forum.merkurclub.com/forum/ että he operoivat "pikkukoneisilla" Merkur XR4Ti -autoilla


Kuviot ovat vielä kesken, joten enpä ala siitä enempää aukomaan


Näistä uusista valomääräyksistä (viime syksyltä) ymmärsin sen, ettei jenkkituonnissa enää tarvitse tämän suhteen stressata. Mutta oliko niin, että esim. 2008 -mallin suhteen ei tuohon tarvitse mitään todistuksia/papereitakaan??? Ja muistanko oikein, että vuosimallista 4/2009 muuttui hieman kriteerit verokohtelun suhteen (autoveroprosentti)??
Kiitos ja mukavaa olla täällä(kin)

Jussi