Sivu 1/1

87-90 Foxi Gt avot

Lähetetty: 18 Loka 2017, 09:13
Kirjoittaja Juki60
Onko kukaan tuotattanyt US ko malleja. Onko rekisteröinnissä ollut mitään ihmeempää.
Samoin kiinnostaa onko mitään mihin kannattaa kiinnittää huomioita kun metsästää rapakon takaa.
Rupesi osaltaan 87 kiinnostamaan kun saa ensi vuonna museoon tarvittaessa.

Re: 87-90 Foxi Gt avot

Lähetetty: 18 Loka 2017, 22:33
Kirjoittaja Firebolt
No mitäpä noissa nyt olis... Runkoaisat ym. mitä täällä foorumilla on kirjoteltu. Penkkien takaa lattiat on hyvä tarkastaa ja kysellä se ettei varmasti kukaan ole räpeltänyt koritöitä. Lämppärin kenno voi vedellä viimesiään ja öljyt on monesti jäänyt perästä vaihtamatta.

Kysymys kuuluukin miksei -86 kävis kun se olis hienompi eikä tarttis oottaa ens vuoteen?

Re: 87-90 Foxi Gt avot

Lähetetty: 19 Loka 2017, 09:27
Kirjoittaja JarLau
Firebolt kirjoitti: 18 Loka 2017, 22:33 Kysymys kuuluukin miksei -86 kävis kun se olis hienompi eikä tarttis oottaa ens vuoteen?
Maku asia? :)

Re: 87-90 Foxi Gt avot

Lähetetty: 19 Loka 2017, 10:56
Kirjoittaja Firebolt
JarLau kirjoitti: 19 Loka 2017, 09:27
Firebolt kirjoitti: 18 Loka 2017, 22:33 Kysymys kuuluukin miksei -86 kävis kun se olis hienompi eikä tarttis oottaa ens vuoteen?
Maku asia? :)
:funnypost:

Re: 87-90 Foxi Gt avot

Lähetetty: 19 Loka 2017, 11:03
Kirjoittaja Late
Ei ole mitään erikoista noiden tuonnissa. Vero on jo pieni ikävähennysten myötä (itse maksoin pari vuotta sitten 84:stä 449 eur) eikä katsastusvaatimuksissa ole mitää kummempaa. Valoja täytyy muuttaa, mutta se on foxissa helppoa. Oranssit parkit ei kelpaa mutta helposti muutettavissa toiset parkkiumpiot kirkkaiksi parkeiksi ja toiset oranssit vilkut. Sivuvilkun joutuu tuon ikäisiin laittamaan ja punaiset takasivuvalot peittämään (polttimo pois voi riittää). Valmistenumero on meistettävä runkoon, jousitorniin tai konehuoneen sivupeltiin. Ja kannattaa varmistaa että kuskin ovessa oleva tarra on kunnossa, sieltä näkyy akselipainot yms niin niitä ei tarvitse kaivella mistään muualta.

Päästömääräyksistä en osaa sanoa, 87 ainakaan ei tarvitse olla vähäpäästöinen, mutta 88-> tämä on huomioitava, vaihtelua on 88-90 ikäisissä autoissa. Tosin jos olet ostamassa museorekisteröitävää autoa niin orkkiskatalysaattoreilla ei ainakaan tarvitse sen enempää asiaa murehtia. Katsastajaa kannattaa käydä konsultoimassa etukäteen jos asia mietityttää.

Hyvät räpeltämättömät foxit on jo USA:ssakin hyvissä hinnoissa, mutta tarjontaa kyllä on. Tutki tarkkaan. Lattian ja eturungon ruosteet on niitä ikävämpiä yllätyksiä. Tekniikka ja pisteosat on helppoja ja halpoja, foxeihin saa jo uustuotantona lähes mitä tahansa.

Re: 87-90 Foxi Gt avot

Lähetetty: 19 Loka 2017, 13:11
Kirjoittaja PeteP
Ennenkin varmaan kysynyt, et miksi ämeriikasta ? Ruotsimarkkinoilla on aika usein avofokseja, ja edullisesti! ja kaikenlisäks jää huomattavasti pienempien tuontikustannusten jälkeen toimintatonniakin käteen .

Re: 87-90 Foxi Gt avot

Lähetetty: 19 Loka 2017, 13:21
Kirjoittaja Firebolt
PeteP kirjoitti: 19 Loka 2017, 13:11 Ennenkin varmaan kysynyt, et miksi ämeriikasta ? Ruotsimarkkinoilla on aika usein avofokseja, ja edullisesti! ja kaikenlisäks jää huomattavasti pienempien tuontikustannusten jälkeen toimintatonniakin käteen .
Suomestakin saattais sellasen museoon sopivan löytää ilman niitä rahtikuluja, foxit menee loppupeleissä aika pienillä hintaeroilla.

Re: 87-90 Foxi Gt avot

Lähetetty: 19 Loka 2017, 18:32
Kirjoittaja Juki60
Hiukan selattu muitakin markkinoita kuin US, ei oikein ole ollu tarjolla mitä haen , vähillä maileilla/ km, automaatti ym...