Sivu 1/1
SÄÄTÖHOMMAT
Lähetetty: 28 Kesä 2005, 14:24
Kirjoittaja PeteP
Joo elikkä sytkän kanssa oli nyt jokin onkelma, strobolampun näyttö pysyi mukana 2000 rpm. asti sen jälkeen alkoi pudota vaikka muuttorin kierrokset nousi! jotai signaalihäikkää, mutta mitä? Toinen asia, kaasari Carter 600 ja sen säädöt kohilleen,kalibrointikitti hommattu, pakosarjassa lamda-anturille paikka, kyselinkin just tarvikkeesta yleismallista 1-johtoista n.50e kuulemma tikitaalisella yl.mittarilla (12v)saadaan tarkkaan mitattua arvot, minkäslaiin arvoihin voltteina tarviis päästä,että kone toimii ja antaa tehoa parhaiten? lisänä tietty taloudellisuus

Lähetetty: 29 Kesä 2005, 13:07
Kirjoittaja PeteP
Voihan jorma, ilmeiseti kotisäätäjät on vähissä? hirveesti viritellään mutta eikö kukaan perehdy säätämään?? tietysti paras tuloshan saadaa kun viedään penkkiin ja annetaan ammattimihen roplata, mutta kylhä näitä seoksia ja sytkyjä on mielenkiintonen ittekkin pähkäillä kunhan vain mittarit ja muut.
Lähetetty: 29 Kesä 2005, 13:56
Kirjoittaja Ahti
Emmä tiä onko tästä mitään apua mutta viime syksynä omaa vessaa säädettiin silleen että kaveri otti töistä lainaan kannettavan 12v lambdanäytön joka näytti suoraan lambaada-arvoo ja sitten vaan baanalle ajelemaan ja kattelemaan että onko kohillaan. Mulla ainakin meni 600 Carter cruisella rikkaalle ja kiihdyttäessä jäi vähä laihalle.
Nyt olis sama juttu esissä ton Demonin kanssa. Kunhan vaan frendi kerkiäs
Jossain netissä on muuten Carteriin ihan suomenkieliset säätöohjeetkin, olikohan OD:lla linkki?
Lähetetty: 29 Kesä 2005, 14:01
Kirjoittaja PeteP
Jepu, muistatko Ahti lampaata arvoja? juu mullon tossa ne suomenkieliset ohjeet, mutta siinäkin säädetään perstuntumalla ja kellottamalla.
Lähetetty: 29 Kesä 2005, 14:08
Kirjoittaja Ahti
No kyllä me laitettiin silleen että olis jossain 0,9-0,93 välissä, muistaakseni. Ei sais kuitenkaan mennä yli 1,0 koska sitten ollaan jo laihalla.