Pari kyssäriä early mustin kasauksesta
Lähetetty: 13 Kesä 2005, 12:06
1 Jos haet entisöintiä, niin eipä ole minun heiniä. Omassa maadoitus menee laturin kiinnikkeen, elikkä pultista suoraan akulle miinusnapaan.
2/3 automaattiset vastaukset toisilta, kaasarista vaan pieni tarkentava kysymys, olisko sittenkin mallia 4160, kun useimmat vakuumit ovat metering platella eikä metering blockilla irroitettavilla suuttimilla. Tokihan 4160 malliin voi vaihtaa blockin, esim omassa 3310-2 750cfm:ssä sellainen on tehty. Katsopa mikä list number siinä ryyppytornin etupuolella lukee.
Arto65FB
No voi sun sählä. Menin ja sotkin mode-voimalla bläkin viestin. Klikkasin vahingossa edit, kun quoteen piti tähdätä.
Eli tarkenna puuttuvat kohda, bläki.
1) Moottorin maadoitus, mitenkä on tehty, vastatkaa sekä omat viritelmät että orgistapa.
2) C4 yoken välys, taisi olla radiaalisti kysytty, mutta mitattua en nyt enää muista, eli jos bläki heität sen uusiksi.
3) Kick-down systeemi Holleyhyn, jossa sellaista ei ole. Hyviä ideoita ja kuka muistaa Holleyn Fordi-mallin osanumeron.
Sortsi vielä kerran, bläki.
2/3 automaattiset vastaukset toisilta, kaasarista vaan pieni tarkentava kysymys, olisko sittenkin mallia 4160, kun useimmat vakuumit ovat metering platella eikä metering blockilla irroitettavilla suuttimilla. Tokihan 4160 malliin voi vaihtaa blockin, esim omassa 3310-2 750cfm:ssä sellainen on tehty. Katsopa mikä list number siinä ryyppytornin etupuolella lukee.
Arto65FB
No voi sun sählä. Menin ja sotkin mode-voimalla bläkin viestin. Klikkasin vahingossa edit, kun quoteen piti tähdätä.
Eli tarkenna puuttuvat kohda, bläki.
1) Moottorin maadoitus, mitenkä on tehty, vastatkaa sekä omat viritelmät että orgistapa.
2) C4 yoken välys, taisi olla radiaalisti kysytty, mutta mitattua en nyt enää muista, eli jos bläki heität sen uusiksi.
3) Kick-down systeemi Holleyhyn, jossa sellaista ei ole. Hyviä ideoita ja kuka muistaa Holleyn Fordi-mallin osanumeron.
Sortsi vielä kerran, bläki.