Sivu 1/1

1973 Mussen maadoituspisteitä.

Lähetetty: 19 Elo 2016, 13:48
Kirjoittaja Jappe-1
Pystyykö joku sanoa/muistamaan, missä kaikkialla on 1973 Hatchback korisen Mussen maadoituspisteet(tehdastekoiset)
Lähinnä kiinnostaa mittaristolle tuleva iso johtonippu, jostain sillekin se maa on pitänyt ottaa ,,,mistäköhän?
Silmiin ei ole osunut muita maadoituksia kuin takaluukun keskikohta,josta takavalot saavat maata,sitten syylarin "metalliteline",siihen on molemmat etuvilkut maadoitettu (2kpl),lisää toivottavasti jostakin löytyy?
Autossa on pimeenä kaikki mittarivalot,myös öljy/ALT/lämpö. lämppärin säätimen valot, keskikonsolissa oleva kello, täysin mykkä, lisäksi esim valokytkimellä on taustavalo, sekään ei toimi. Itse valokytkimen vaihdoin uuteen eilen, ei mitään vaikutusta.
Tilasin mittaristoon uuden jännitteensäätimen,itse sähkön "johdinmatto",oliko sillä nimeke folio tuntuu olevan ehjä,mittasin sen jopa.
Ideoita otetaan ilolla vastaan!
Kiitos!

Re: 1973 Mussen maadoituspisteitä.

Lähetetty: 19 Elo 2016, 14:50
Kirjoittaja Kopekka
Lataa tuosta nuo kuson kulku kuvatukset. 71:n kohdalla on sisustan nipun kuva, 73 lienee aika samanlainen http://www.7173mustangs.com/misc.php?page=diagrams
Siitä regulaattorista menee ainoastaan 5v mittareille ei valoille. Originaali tyylistä regua on turha yrittää mittailla yleismittarilla. Tuleeko 12v ollenkaan panelille ?
:wink:

Re: 1973 Mussen maadoituspisteitä.

Lähetetty: 20 Elo 2016, 22:50
Kirjoittaja Jappe-1
Kiitos linkistä, siitä on paljon apua tässä projektissa. Ai perkele,luulin että regulaattori tekee muutakin,kuin vain säätää virtaa mittareille.no osa on tilattu ja maksettu.Paneliin ei tule virtaa yhteenkään pistokkeseen,missä on jokin lamppu,kellolle sitten taas tulee virtaa,mutta itse kello onkin taas rikki,heh heh!
Eilen meni vilkut täysin pimeeksi,kun olin crusingiin lähdössä,perimmäinen syy oli rikottu hätävilkku kytkin,se on nyt nippusiteillä pakotettu tiettyyn asentoon,näillä mennään,kunnes saan uuden kytkimen.jotain tälläistä vastaavaa odotan pimeistä mittarivaloista.